24 Nisan 2012 Salı

FA Cacao Butter & Coconut oil shower cream- Duş jeli



Bu aralar neden bilmem inanılmaz derecede keyif yapasım var, beni mutlu eden şeylerle ilgilenmek istiyorum sadece. Sanırım hayatımda değiştiremediğim şeyler çok yormaya ve bıktırmaya başladı artık. Şu aralar hayatımda değiştirebildiğim tek şey ojemin rengi sanırım. Onda da farklı bir renk denediğim anda bazı sığ insanlar " aaa nasıl renk bu böyleeeeğğ" diye ağzını yaya yaya konuşunca banyo terliğiyle ağzının ortasına patlatasım geliyor :):) geçenlerde şeker pembe bir pantolon giydim de duymadığım laf kalmadı ofiste o derece yani. Neyse gelelim bu yeni duş jeline. Daha önce L'occitane'ın bademli duş yağından bahsetmiştim sizlere "okumak için buraya tıklayın" Fa'nın bu yeni duş jeli de L'occitane'ın duş yağına çok benzer onun kadar olmasa da kendimi iyi hissetmemi sağlayan kremsi bir du jeli. Kakao ve hindistancevizi yağı kokusu..Şekerli kokular duş jellerinde daha çok hoşuma gidiyor benim belki siz de denemek istersiniz. Fiyatı 5 TL civarında, marketlerde bile bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok: