21 Mayıs 2012 Pazartesi

Inglot Eyeshadow- Tekli Göz farı



Bayanlar baylar yukarıda görmüş olduğunuz renk çoğu kişiye göre bildiğiniz mor olmasına rağmen bana göre ne mor ne mavi tam da ikisinin arasında ve bu aralar çıldırdığım bir renk. Bu renkte ne bulursam alasım var o derece takmış durumdayım yani , hal böyle olunca iyisi mi gidip far alayım dedim ben de. Söz konusu spesifik renkler olunca bu konuda Inglot'un üstüne tanımıyorum, yine beni yanıltmadı.Bu rengi hangi kıyafetinle kombine etmeyi düşünüyorsun diye sorarsan valla hiç umrumda değil. Örneğin bugün siyah bluz, kiremit rengi pantolon, kiremit rengi şal takıp bu rengi sürdüm, oldu mu peki bana göre oldu valla :) Kimsenin ne düşündüğü umurumda değil valla, bazı tipler var ya (mutlaka sizin de çevrenizde vardır bunlardan) ay bu renk farı (ojeyi) nasıl sürüyorsunnnnn ben hayatta sürmemmmm diyip sadece siyah giyince kendini çok asil duruyorum zanneden tiplerden. Allah bunlardan korusun işte bizi, benden uzak dursunlar valla enerjimden çalan insanlara yer yok hayatımda. Ay neyse konuyu çok dağıttım, sözün özü bu farın fiyatı 33 TL bayanlar..Inglot mağazalarında..




Mesela şöyle bir odam olsa, bakınca bile içimi huzur kaplıyor..



Bir resim daha ekliyorum ve şimdilik mor defterini kapatıyorum :)




Far resmi : Temptelia..

Hiç yorum yok: