5 Haziran 2012 Salı

Benim güzel şallarım :-)) #2


Bu akşam sizlere diğer favori şallarımdan ve bunları ne şekilde kullandığımdan bahsetmek istiyorum.



Bayılıyorumm bu şala, nasıl da beğenerek aldım ve hala her kullandığımda heyecanlanıyorum, deli miyim neyim bir şalla heyecanlanıyorum ama iyidir ya basit şeylerden mutlu olmak :) Peki ne şekilde kombine ediyorum. Aslında mavi bir kotla çok güzel duruyor ama ofiste bile kullandığım oluyor bazen. Tabi ki yine beyaz t-shirt ile kullanıldığında çok şık duruyor.






Diğer şallar biraz da spor kullanım için uygundu fakat bu kesinlikle beyaz gömlek ile kullanılması gereken bir şal..



Sözün bittiği nokta.. Şaldan başka herşeye benziyor değil mi? Tablo, resim :) Yeşilin çok farklı bir tonu, biraz sarıya dönük.. Nasıl kullanmak gerekir peki, bence krem veya beyaz bir t-shirt ile kombinleyebilirsiniz.







Çok sık olmasa da kullandığım şallarımdan biri. Neden kullanmak zor geliyor peki? Bir kere çok kalın kışlık gibi, sonra beyaz kışın kullanım açısından biraz zor. En önemlisi de çok da haz etmediğim birinin hediyesi.. Sanırım en önemli sebep bu.. Sizi bilmem ama bana verilen hediyeleri veren kişi ile inanılmaz özdeşleştiriyorum. Mesela eşimin aldığı bir saat var, her taktığımda mutlu oluyorum.. Bu şala çok fazla ısınamadım sanırım :)






Kış favorilerimden.. çok severek kullanıyorum bu şalı, düz siyah bir body üzerinde bile o kadar şık duruyor ki..el emeği işte her zaman farklı oluyor..



Söyleyin bakalım bu akşam hangisini en çok beğendiniz? Yorumları bekliyorum :)

Hiç yorum yok: