28 Eylül 2013 Cumartesi

Guerlain yeni standı ve şahane ürünleriyle Debenhams'da..

Guerlain'ın menekşe kokulu ürünlerini sevmeyen var mı?? Valla ben bayılıyorum :) Bir markanın maskarası bile menekşe kokar mı?? Menekşe kokusu zaten en sevdiğim kokulardan hal böyle olunca   
tüm ürünlerini sevmem kaçınılmaz oluyor.. Cuma günü Cevahir Debenhams da yenilenen Guerlain standının açılışı vardı.. Yepyeni sonbahar koleksiyonunu ve yeni parfümünü yakından inceleme fırsatı buldum. Mağazaya girer girmez Guerlain standının yeri muhteşem süslemeler ve aksesuarlardan kolayca anlaşılıyordu.. Siyah-mor renkli balonlar, rengarenk kocaman dudaklar, kartondan makyaj malzemeleri hepsi çok eğlenceliydi.. Bu kadar güzelliği bir arada görmüşken dayanamayıp bol bol fotoğraf çektim :)











Yeni Violette de Madame koleksiyonuna bayıldım.. Özellikle allık şahane..










Berna Hanım aksesuarlarıyla o kadar şekerdi ki bana da poz verdi :)








Ben de bu sevimli aksesuarlarla poz vermesem olmazdı :)








Guerlain'ın tüm parfümleri bir arada, ışıl ışıl bir standın üzerinde..







Bunlar da exclusive parfümler.. İçindeki esans yüzdesi çok yüksek olduğundan inanılmaz yoğunlar, sanırım daha çok arapların bu parfümleri tercih etmesinin sebebi bu :)








Ve benim favorim Guerlain'ın yeni parfümü "Le Petite Robe Noire".. Çok dikkat çekici bir parfüm yakında blogda anlatacağım.. Kesinlikle wishlistime girdi :)








Bu da yeni koleksiyonun meşhur ve sabırsızlıkla beklenen allığı.. Ne dersiniz şahane değil mi??






Allıklar bu boyutta olsa mesela hiç bitmese :)







Aksesuarlar o kadar şeker ki dayanamayıp kurcaladım :)








Rengarenk dudaklar..









Ve sevgili Özüm Hanım.. O kadar şekerdi ki, bana ürünler ile ilgili bol bol bilgi verdi.. 







Hadi biraz da yeni koleksiyonda neler varmış bakalım..








Hepsi birbirinden güzel değil mi?? Koleksiyonu yakından görmek ve yenilenen Guerlain standını incelemek isterseniz Cevahir avm'deki Debenhams mağazasına bir uğrayın derim.. 


Sıcak misafirperverliği için Özüm Hanım'a teşekkürler :)

1 yorum:

sendeincel dedi ki...

aksesuarlar muthiş