24 Kasım 2013 Pazar

Günlük pratik makyaj

Her gün çok fazla makyaj yapmaktan sizin de sıkıldığınız zamanlar olmuyor mu? Özellikle pazartesileri, daha gözümü açamadan ve yeni haftaya uyum sağlayamadan çok fazla ürün kullanarak makyaj yapmak çok zor geliyor. Böyle zamanlarda birazdan anlatacağım makyaj kurtarıcım oluyor. Bakalım neler kullanmışım..



  • Missha perfect cover BB krem No:21
  • Benefit girl meets pearl aydınlatıcı
  • The Balm Meet Matte far paleti (Matt Ramirez rengini kaşlarımı doldurmak için kullandım)
  • Bourjois healthy balance pudra Beige clair
  • NARS orgasm multiple (allık olarak)
  • Benefit They're real maskara
  • Rimmel Stay Matte concealer
  • Maybelline color tattoo pink gold (Göz kapağına uyguladım)
  • Loreal Glam Shine Die for guava
  • Clinique chubby stick intense Curviest caramel
  • Essence in the nude dudak kalemi


 Dudaklarda tek bir renk yerine 3 farklı ürün kullanarak farklı bir renk elde ettim. İlk önce L'oreal glam shine Die for guava rengini hafifçe sürdüm, üzerine Essence in the nude dudak kalemini tüm dudağıma uyguladım. Son olarak da Clinique chubby stick intense Curviest caramel ile üzerinden geçtim. Ortaya pembe-nude tonlarda şahane bir renk çıktı.





















Siz günlük makyajınızda nasıl renkler kullanıyorsunuz? Hadi paylaşın benimle ^_^

1 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

senden çok farklı değik :) doğal tonları tercih ediyorum bende