13 Şubat 2012 Pazartesi

AUSSIE MIRACLE MOIST Şampuan

Çok çok çok güzel kokan bir şampuan!!. Aussie bir Avustralya markası, çeşitli saç ürünleri var ve hepsi birbirinden güzel kokuyor. Bu ürünlerin tek özelliği sadece kokusu mu diye düşünebilirsiniz, değil tabi ki güzel bir şampuan ama saçları çok mu mükemmel yapıyor hayır.. Yine de kullanılabilir çünkü gün içinde saçlarınızdaki kokuyu duydukça vazgeçilmez olacak sizin için.. Benim için öyle oldu. İngiltere'den almıştım ben 3 pound civarında.. Aklınızda bulunmasında fayda var..

5 yorum:

Unknown dedi ki...

ben bu ürünü nerden bulucam çok memnun kaldım saç kreminde ya

Unknown dedi ki...

o zaman hemen ingiltere'ye giden birini yakala, boots'larda var :)

edda dedi ki...

artık watsons ve gratis lerde var

Beauty Iconss dedi ki...

Ben argan yağlı şampuanıma ara vermek isiyordum ki bu yazınla karşılaştım blogundaki hediye çekilişi vasıtasıyla. Bunu alışveriş listeme yazıyorum hemen :).Bende beklerim bloguma sevgilerr

gülip dedi ki...

dün akşam gratis de gördüm aldım 300 ml 19.90 tl ve yanında kendi markasından aynalı tarak hediyeli kokusuna aşık olunası şampuan:)