8 Mart 2012 Perşembe

Sudocrem Antiseptic Healing Cream- Pişik kremi

Bugüne kadar yazdığım ürünlerin en iddialısı diyebilirim. Görünüşte bebekler için basit bir pişik kremi, hassas cilde sahip bebekler için ideal bir krem. Fakat gelelim bilinmeyen mücizelerine!! Bu krem içerdiği Çinko Oksit ile sivilce problemi veya yüzünde kızarıklık olan bayanlar için hayat kurtarıcı bir ürün. Düzenli olarak gece yatmadan önce saf gülsuyu ile temizlediğiniz cildinize sürerseniz çok kısa bir süre içinde etkisini görmeniz mümkün. Ayrıca 1 çay kaşığı bu kremden, 1 çay kaşığı avokado yağı ve 1 çay kaşığı gül yağını karıştırarak elde edeceğiniz maskeyi de yüzünüze 10 günde bir uygulayabilirsiniz. Kullanan birçok kişi mucizeler yarattığını söylüyor. Bu kreme seçkin eczanelerden veya bazı internet sitelerinden ulaşabilirsiniz. Fiyatı 20 TL civarında..

5 yorum:

Esra dedi ki...

çok duymaya başladım bu kremi. bulup denemek istiyorum!

buluşmayı gelir gelmez yazdım. telefonumun çirkin kamerasından iki üç fotoğraf çıktı :)

takibe de aldım hemen ;)

sevgiler
Esra

Unknown dedi ki...

Canım gördüğüm kadarıyla senin ihtiyacın yoktu ama sen bilirsin yine de :) ben de hemen takibe alıyorum seni. Sevgiler Aylin :)

Unknown dedi ki...

bu kremi çokk merak ediyorum..bulacağım hayırlısıyla..tatlı bloğunu takipteyim..sevgiler...uğramak istersen www.cosmodemo.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) uğradım bile ;) sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sudokremi ben de aşdım bugün. Mothercare de satılıyor. Deneyelim görelim bakalım