28 Nisan 2012 Cumartesi

BIORDERMA Sensibio H2O Yüz temizleme solüsyonu


Makyaj temizleme kabusumu sona erdiren muhteşem ürün!!!!!!!!!!! Sizi bilmem ama ben çok sıkılıyordum özellikle akşamları makyajımı temizlerken, bazen o kadar bunaldığım oluyor ki ya temizlemiyorum ya da yarım yamalak temizliyorum. Bugüne kadar göz makyajı temizleyicisi olarak süt şeklinde olanları tercih ediyordum fakat ne yalan söyleyeyim çok da bayılarak kullanmıyordum. Ta ki bu solüsyonu keşfedene kadar.. Bugüne kadar birçok blogger bu üründen bahsetti ama ben de yazmadan edemezdim çünkü ÇOK MEMNUNUM :) Hassas ciltler için lipid tabakasını koruyucu özelliği var, hassas ciltlere ve gözlere sahip herkes gönül rahatlığıyla kullanabilir.. Yalnızca gözlerinizi temizledikten sonra suyla yıkamanız gerekiyor, yüzünüzü temizledikten sonra bunun yapmanıza gerek yok sadece gözler için gerekli. Nereden alabileceğinize gelince ; şu an online eczanem sitesinde kampanya var birçok Bioderma ürünü aldığınızda yanında bu ürünün 500 ml'inden hediye olarak veriyorlar. Ben bu ürünü göz altı kremi ile birlikte aldım ikisinin fiyatı 59 TL. buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz..

Hiç yorum yok: