9 Temmuz 2012 Pazartesi

NOVOCRIN Extrait Dora- Papatya özlü saç açıcı sprey



1 haftalık tatilden sonra bugün çalışmak çok zor geldi.. Anladım ki 1 hafta tatil bana yetmiyormuş :( neyse ki inanılmaz güzel bir tatil oldu.. Önce Kaş, sonra Fethiye- Ölüdeniz, en sonunda da İzmir, rüya gibiydi.. Neyse gelelim konumuza.. 2 yıldır saçımı boyamamak için inat ettim, zaten çok açık kumral ve her gittiğim kuaför de bu saç boyanmaz, bu renge yazık değil mi diye söylenince boyamaktan vazgeçmiştim. Gelgelelim aradan zaman geçince ben yine kaşınmaya başladım hep aynı renk sıkmaya başladı her zamanki gibi.. Kaş'ta papatya suyu, papatya yağı falan aramaya başladım saçıma süreyim de biraz rengi açılsın diye.. Sizce bulabildim mi?? Tabi ki hayır.. Bir gün tekne turuna çıktık, denize giriyoruz çıkıyoruz falan baktım yanımda güneşlenen kız saçına birşey sıkıyor, meraklı ben hemen bu ne dedim. İşte buyrun cevabı:

Doğal sarı veya açık kahverengi saçlara uygulanıyor, fakat boyalı saçlara uygulanmaması gerekiyor.

KULLANMA TALİMATI
Tercihen yıkanmış ve havluyla kurulanmış saça uygulayın. Tüm saça veya bir tutam saça uygulayın. Saçı, ürünün dağılması için tarayın. Fön ile kurutun veya güneşe çıkın. İstediğiniz renge gelene kadar işlemi tekrarlayın. Her uygulama arası 2-3 gün bekleyin.

UYARI
Hidrojen peroksid içerir. Gözlerle temastan kaçının. Göze gelirse bol su ile yıkayın. Çocukların ulaşabileceği yerlerden uzak tutunuz. Isı  kaynağına doğru püskürtmeyin. Tahriş olmuş saç derisine uygulamayın.


Tatilde 1 kez ve azıcık kullandım, saçımın rengi çok güzel açıldı, çok tatlı bebek sarısı ışıltılar var artık saçımda.. Tekrar kullanıp size yorumlarımı yazarım. Ama bana sorarsanız doğal sarı veya açık kahve saçlarınız varsa ve boya yoksa saçınızda mutlaka bundan plaj çantanıza 1 tane atmakta fayda var!! 

Fiyatı 26 TL civarında.. 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba canım,saçımda boya var ama boyalı saça olan uygulamalarda sonuç nasıl işe yarıyor mu ?

Adsız dedi ki...

Alti ay once boya yapmstm. Simdi kullanamiycammi...

Yura Kaori dedi ki...

Bende denedim bu urunu bircok arastirmanin sonunda ulastim, sacinizdaki farki gormek isterim, benimde bu paylasimima bakarsaniz cok sevinirim. :)
http://sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr/2014/11/novocrin-extrait-dora-125ml-papatya.html

Unknown dedi ki...

I am searching this product and cannot find a site selling it to greece. Is there any way to have it is greece. Watson store does not make interabional shipping. My emai is asiminalampada@hotmail.com