8 Ekim 2012 Pazartesi

Nasıl yardımcı olabilirim?? #2


Bugün yeniden birbirinden ilginç aramalar ile karşınızdayım.. Her geçen gün aramalar daha da ilginç hale geliyor. Bazı insanlara gerçekten kafan çok güzelmiş nerden aldın demek istiyorum :)

pişikkremi ve gülsuyu: Bu arkadaş ya çok üşengeç ondan ikisini bir arada yazmış ya da tam bir çatlak ikisini karıştırıp farklı bir ürün elde etmenin peşinde.. İkisi de ayrı ayrı var canım blogda, üşenmeyip arayıver sana zahmet..

avokadoyağı ve pişikkremi : Al işte yine aynı psikopat.. Ne diyim ki ben sana?? Bknz pişikkremi ve gülsuyu..

tam renk mor : Bunun bir de yarımı çeyreği falan var herhalde de biz bilmiyoruz.. Deli mi ne..

rakamli dovme desenleri : Hah işte bu benim kafadan :) Canım senle benden başka rakamlı dövme yaptırmak isteyen pek yok biliyorsun değil mi :) hem çok fazla hazır şablon da yok, iyisi mi ya kendin çiz ya da internetten falan bul öyle git dövme yaptırmaya..

bayılarak aldıgım ojeler : Bunu yazan çok heyecanlı, hayata çok pozitif bakan, mini mini bir arkadaşımız muhtemelen. Yoksa benim aklıma hiç bayılarak aldığım ojeler diye aratmak gelmez google'da.. Pess

küçük mavi gözlere göz makyajı : Bu arkadaşı da muhtemelen "Ay gözlerin ne kadar minnacık, ne kadar şirin" falan demişler, o da gaza gelmiş aratırken bile küçük mavi gözlere makyaj diye aratmış. Ah canım ya kıyamam..

sac duzumu gundelik : Bundan önceki yazımda da buna benzer bir arama vardı. Bu arkadaş muhtemelen aynı kişi ve nasıl bir kafa yapısı var merak ediyorum. Saç düzümü ne ya manyak mısın? Hayatımda kimseden duymadım, sen bir de kalkmış sürekli aynı şekilde aratıp duruyorsun. Hadi başka kapıya!!

evler : Hah işte buyur burdan yak.. Canım google seni niye bana yönlendirdi bilmiyorum ama aradığın şeyle ilgili hiiiç birşey yok. Zorlasan çıkmaz yani, aramaya devamm..

gulben ergen tattoo : Gülben ergen'in dövmesi mi varmış, hiç bilmiyorum valla. Hem niye dövme yerine tatto yazdın?? Kalkıp da yabancı gazetelerin gülben ergen'den bahsedecek hali mi var ilahi..

dus kremi fa nasil kullanılır : Bütün manyaklar beni mi buluyor ne?? Duş kremi kullanımı ne kadar komplike olabilir Allah aşkına biri bana söylesin?? Allah akıl fikir versin ne diyim??

Hiç yorum yok: