15 Şubat 2013 Cuma

Kadın dediğin bu değilse nedir??

Hanımlar birazdan sizlere bir kadının güzel görünmesi için saçının uzun olmasının gerekmediğini ispatlamak üzereyim. Bu kadının kısa saçlı halini gördüğümden beri düşünüyorum, bu saç konusunu göstermek için daha iyi bir örnek olamazdı herhalde.. Hani hep derler ya erkekler kadında uzun saç sever diye.. Aslında cidden öyle, çok nadiren erkekler kısa saçlı kadınları beğenir. Sanırım onlarda şöyle bir düşünce var; "kadın dediğin saçlarını şöyle sağdan sola, soldan sağa attıracak ki akıllarını başlarından alacak" :) Amaaa bunun gibi kadınları gördükçe kazın ayağının hiç de öyle olmadığını anlıyoruz.. Bir kadın güzelse her şekilde güzeldir, net!! Saçı olmasa bile..

Önce Charlize Theron'u bir tanıyalım.. Hanım kızımız Aslan burcu ve 1975 doğumlu. Biraz karışık bir aileden geliyor, kendisi hem Afrikalı hem Amerikalı.. Babası alkolik ve ailesine şiddet gösteren biriymiş.. Annesi en sonunda dayanamamış ve ona şiddet uyguladığı bir anda kendini savunmak için kocasını öldürmüş.. O günlerin ardından kızımız dansçılık ve modellik ile haşır neşir olmuş, en sonunda da oyuncu olayım demiş, iyi ki demiş yani :) Bizim de onu gördükçe gözümüz gönlümüz açılıyor valla :)

Neyse konudan çok çıkmayalım.. Bu kadınla ilgili bıraksalar yaklaşık 500 fotoğraf paylaşabilirim, çünkü hepsinde birbirinden güzel. Ben de aralarından en güzellerini seçmeye çalıştım. Önce bakalım eskiden nasılmış?? 









Bir de son haline bakalım, saçını kestirdikten sonra neler değişmiş??







Gördüğünüz gibi kadın hala güzel, hala taş arkadaşlar :) Bakar mısınız şu gece kıyafetinin içindeki duruşuna, uzun saçlılardan nesi eksik?? Demek ki neymiş, önemli olan yüz güzelliği, saçlar muhteşem olmasa da olur yani :)

Siz ne düşünüyorsunuz kısa saçlı haliyle ilgili? Benim kadar beğendiniz mi bakalım??

3 yorum:

isabel dedi ki...

zaten yüzü (yüz hatları-elmacık kemik-burun-alın) ve kafa yapısı (kafatası) güzel olan kadınlar çok rahat kullanabilir kısa-cık- saçları. saçın güzellik katmasına ihtiyaçları yoktur ;)ha, saçlı da ayrıca "ayrı" güzeldirler :)

Gülbeşeker dedi ki...

Yüz oranı guzel olunca kisacik sacla bile guzel gorunulur, iste charlizede onlardan kim ne derse desin o altın oran olacak arkadas :)) ten ve sac guzelligiylede desteklenecek, sınırsız soyunması hariç beğenirim kendisini ama idolüm Claudiadir benim, benzer bi post düşünüyorum Aylincim orda eşsiz bir fotosunu paylasicam sıfır makyaj

Yok böyle bisey *-*

Buluşma nasıl gecti ? :))

Aylin Gümüş dedi ki...

Ay merak ettim paylaş hemen :) Valla güzeldi, postunu az önce paylaştım. Bir dahakine sen de gel mutlaka tanışalım :)