2 Eylül 2013 Pazartesi

Victoria's Secret "Bombshell" efsanesi..

Eminim siz de benim gibi çok methini duymuşsunuzdur Victoria's secret bombshell'in.. Bakalım marka bu parfüm hakkında neler söylüyor.. 

Victoria's Secret podyumundaki melekler kadar seksi ve tutkulu olmak ister misiniz?
İçeriğindeki passion fruit Shangrila, sarı şakayık çiçeği ve vanilya orkidesiyle Victoria's Secret podyumundaki melekler kadar seksi ve tutkulu olabilirsiniz.
Nitekim parfümün feslefesi de bunun üzerine kurulu, bugün seksi, yarın seksi daima seksi görünmek isteyenlere...


Hiç aklımda yokken havaalanında Victoria's secret mağazası görünce dayanamayıp girdim tabii.. Sonuç bu işte bombshell'i aldım :) Neden peki??  Çünkü bu kokuyu tarif etmem gerekirse kesinlikle tek kelimeyle "çarpıcı" diyebilirim.. İçeriğinde meyve ve çiçeksi notalar olsa da bence passion fruit meyvesi ağır basıyor ve kokuya karakterini veriyor.. Body mist'i bile bu kadar kalıcıysa parfümü çok daha enfestir diye düşünüyorum.. Ben kolay kolay bir parfümde takılıp kalmam, sürekli değiştirmek isterim ama "Bombshell" favorilerim arasında olacak gibi görünüyor.. Zaten Victoria's secret'ın en iyi parfümü seçilmiş, var demek ki bir bildikleri :)

Buradaki fiyatını bilmiyorum ama ben 25 euro'ya aldım..


Bir Victoria's Secret mağazasına uğrarsanız denemenizi tavsiye ederim.. Sakın diğer rengarenk parfümlere aldanıp bombshell'i es geçmeyin pişman olursunuz :)









8 yorum:

LibyLiby dedi ki...

Evet denenecekler listesine girdi bile. :)

Titania dedi ki...

Benim de çok beğendiğim bir kokusu var Bombshell'in ama nedense Noir Tease'i daha çok beğeniyorum. :)

Unknown dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Aa onu hiç denemedim bir bakarım :)

Unknown dedi ki...

çiçek kokulu parfümleri genelde sevmiyorum ben ama çok duydum bu parfümü, o yüzden görürsem hemen deneyeceğim :)

Unknown dedi ki...

Ben bu parfümü denedim. Daha ilk sıkmamla odamı tamamen kaplıyor. Çok hoş ama ben gene de konyadan kokuya atlayacağım.

Unknown dedi ki...

Ben bu parfümü denedim. Daha ilk sıkmamla odamı tamamen kaplıyor. Çok hoş ama ben gene de konyadan kokuya atlayacağım.

Unknown dedi ki...

Ben bu parfümü denedim. Daha ilk sıkmamla odamı tamamen kaplıyor. Çok hoş ama ben gene de konyadan kokuya atlayacağım.