27 Ocak 2014 Pazartesi

Dudak nemlendiricisi almalı ama hangisini?

Çantanda en çok neyi bulamadığında sinirlenirsin diye sorsalar kesinlikle dudak nemlendiricisi derim. İkinci olarak da kesinlikle el kremi :) Dudak nemlendiricilerini ne kadar çok sevdiğimi anlamak için ilk fotoğrafa bakmak yeterli zaten :) Bu arada yıllardın favorim olan ve defalarca aldığım Avene nemlendiricimi nedense bulamadım :( Ama yazısını üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.



Bugün size anlatacağım tam 9 dudak nemlendiricisi var 






İlki Blistex'in Medplus'ı. İnanılmaz etkili, dudakları anında yumuşatan bir acil bakım ürünü diyebilirim. Tek dezavantajı belki sevmeyenler vardır, yoğun mentol kokusu. Bu arada itiraf etmem gerekiyor ki ben bu ürünü nezle/grip olduğumda burnuma sürüyorum. Hem nefesimi açıyor, hem yara olmasını engelliyor. Sadece dudaklar için değil burun için de şahane bir ürün. Şiddetle tavsiye edilir.







The Body Shop bu dudak nemlendiricisi sadece sevimli görünümünden ve kokusundan dolayı aldım. Nemlendirme özelliği yok denecek kadar az. Çok da alınası bir ürün değil bence.







Yves Rocher'nin vanilyalı dudak nemlendiricisi ise yeme hissi uyandıran bir ürün. O kadar güzel ve baymayan bir vanilya kokusu var ki.. Nemlendirme özelliği de başarılı, tek zorluğu parmakla uygulamayı gerektirmesi. Detayları okumak için TIK TIK






Maybelline Baby Lips "Pink punch" renkli dudak nemlendiricisi. Ülkemizde olmayan bir ürün fakat çok yakın zamanda getireceklerini düşünüyorum. Dudakları çok nemlendirdiğini düşünmüyorum ama yumuşacık bir sürülüşü var. Dudaklara hafif bir renk vermesi de artı bir özelliği. Kokusu da çok tatlı. En kısa sürede detaylı yazısını yazmam gerekiyor.







İşte benim gözbebeğim :) Hangi güzel özelliğini anlatsam bilemedim. Mis gibi mango kokusunu mu, yumuşacık yapısını mı, kolay uygulama sağlayan tüpünü mü, dudakları yumuşacık yapmasını mı? Çok çok tatlı bir ürün. Detaylı yazısı için TIK TIK






Bu nemlendiriciyi Yunanistan'dan bir marketten almıştım. Bana Nivea'nın nemlendiricilerini hatırlatıyor. Çok güzel bir ışıltı veriyor dudağa, sanki gloss sürülmüş gibi. Aman aman bir nemlendirmesi olmasa da severek kullanıyorum.






Blistex lip relief cream, bu ürün daha çok eşimin hayatını kurtarıyor. Çünkü eşimin dudakları kış aylarında inanılmaz çatlar, hatta yarılmalar bile olur. Bu şekilde ciddi dudak problemi olanlara kesinlikle bu ürünü tavsiye ederim. Alın kullanın bana dua edersiniz :)





Son zamanlardaki favorim ise "Blistex lip tone". Dudaklara verdiği hafif rengi, hafif mentollü kokusunu, çok hafif şekerli tadını seviyorum. Nemlendirmesi bir Kiehl's kadar olmasa da yine de memnunum. Dudakta biraz da ruj gibi duruyor, kimse nemlendirici olduğunu anlamıyor. Denenmesi gereken bir nemlendirici.






Neutrogena Norveç böğürtleni serisinden dudak nemlendiricisi ilk günden beri elimden düşmüyor. Hafif ve hoş kokusunu, nemlendirmesini seviyorum. Neutrogena'nın dudak nemlendiricileri beni hiç yanıltmıyor zaten. Detaylı yazısını okumak için TIK TIK




Nasıl buldunuz benim nemlendiricilerimi? Aralarında kullandıklarınız var mı? Sizin favori dudak nemlendiriciniz hangisi?

27 yorum:

Burcu dedi ki...

Maşallah, ne de çok nemlendiriciniz var :) Nivea'nın dudak nemlendiricilerini seviyorum ben de, özellikle Vitamin Shake olanını :) yiyesim geliyor... Blistex Lip Tone'u merak ettim, bulursam alacağım bir tane. Bana da beklerim:
kedininkaleminden.blogspot.com

Unknown dedi ki...

kiehls tek geçerim süper bir ürün bir çok ürün denedim ama o mucizevi bir ürün bence..

Unknown dedi ki...

Blistexler benim de kurtaricim!

audrey dedi ki...

blistex'i ben de nezle olunca burnuma sürüyorum dudağımdan daha iyi geliyor gerçekten de..:-))

girllboss dedi ki...

tamda böyle post olsada hangi dudak nemlendiricisini alsam derdinden kurtulsam derken yazınız çıktı karşıma çok sevindim teşekkürler tavsiyeleriniz için :)

Unknown dedi ki...

Çok güzellerrr=) Benim de ofis çekmecemde daima Burts Bees olur, evde de her sabah ve akşam La Roche Posay'in Ceralip'ini kullanıyorum. Favorim kesinlikle o!

Unknown dedi ki...

bende nemlendiricisiz yapamam özellikle kış aylarında tam ortadan çatlayıp kanadığı bile oluyor çok yoğun bir nemlendiriciye ihtiyacım var blistex denemliyim sanırım :) faydalı bir yazı olmuş teşekkürler

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Bunların hiç birini kullanmadım ben ama çok beğendim . Paylaşımlarınız bana çok faydalı oluyor teşekkürler :))

Unknown dedi ki...

Nivea da güzeldir cidden :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum sana ;)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Yaşasın yalnız değilim :)

Titania dedi ki...

Ben de Blistex'inkini kullanıyordum epey uzun süredir, mentollü kokusu tam tersine hoşuma gidiyor :)

Unknown dedi ki...

blistex med plusı burnuma süren bir ben değilmişim :)))

Unknown dedi ki...

Önerilerinizi çok beğendim. Bende uzun zamandır lip balm arıyordum. Kielh's in diğer nemlendiricileride gerçekten çok başarılı.
http://zehrakbulut.blogspot.com.tr/2014/01/3-adimda-nemlendirme-bugunku-cilt-bakm.html'
Dior' un lip balmını kullandınız mı?

Unknown dedi ki...

Blistex'in nemlendiricileri güzel gerçekten

Unknown dedi ki...

Rica ederim yardımcı olabildiğime sevindim :)

Unknown dedi ki...

Bak şimdi LRP in nemlendiricisini merak ettim :)

Unknown dedi ki...

Beğeneceğine eminim :) rica ederim

Unknown dedi ki...

Yardımcı olabildiğime çok sevindim :)

Unknown dedi ki...

Şanslısın o zaman ;)

Unknown dedi ki...

Evet yalnız değilsin :)

Unknown dedi ki...

Hayır canım kullanmadım bir de ona bakayım teşekkürler ;)

Unknown dedi ki...

Bence az bile. Benim yaklasik 30-35 adet var koleksiyon gibi ne bulursam aliyorum :)

Tokum Phen dedi ki...

Dudaklarım kuruduğu için çok fazla derilerim soyuluyor. Bana en etkili olanı yani hangisini öneribilirsiniz?

Adsız dedi ki...

Şu soğuk kış günlerinde tam aradığım yazıydı :) Tesekkürler!

Unknown dedi ki...

Merhaba, ben daha onceden blistex in o renkli olanindan kullandım ve çok memnundum. Onun gibi olan baby lipsler gibi cıvık olmayan önerir misin? Ama ya renksiz ya da hafif renkli olmalı