17 Nisan 2014 Perşembe

Make Up For Ever Smoky Extravagant maskara

Herkese merhaba, nihayet bugün cuma :) Cuma gününe yakışacak, belki de uzun süredir aradığınız bir maskaradan bahsetmek istiyorum bugün.

Bir maskaradan beklentileriniz neler? Uzunluk? Hacim? Kalıcılık? Benim hepsi hatta daha fazlası :)

Make Up For Ever uzun çalışmalar sonrasında en koyu pigmentli maskarayı elde etmeyi başarmış! Işığı yansıtmayan tanecikler içermesi nedeniyle kömür karası görünen kirpikler elde etmek mümkün. İçeriğindeki wax ve Abyssinian yağı sayesinde kirpiklere kolayca uygulamak mümkün, üstelik yapısı o kadar güzel ki tam kurumadan ikinci katı sürmek çok kolay! Bu maskarayı uygulamak da temizlemek de çok kolay. Bu kadar dayanıklı olan, gün boyu asla akma veya dökülme yapmayan bir maskara nasıl olur da çok kolay temizlenir? Sihir gibi resmen! 

Tam 580 kıl içeren koni şeklindeki fırçasıyla kirpikleri hem tek tek ayırıyor, hem de şahane bir hacim veriyor. Üstelik fırçanın şekli en dipteki kirpiklere bile ulaşmayı sağlıyor. Benim cılız, açık renkli ve hacimsiz kirpiklerimi bile bu hale getirebiliyorsa uzun kirpiklere neler yapar bilemiyorum :)

Özellikle tek tek ayırma özelliği açısından en iyi maskaralardan biri diyebilirim. Kıvırma ve hacim verme özelliği de oldukça iyi, fakat çok daha uzun kirpikler seviyorum derseniz öncesinde çok daha fazla  uzunluk veren bir maskara kullanmakta fayda var.







MUFE (Make Up For Ever) ürünlerini MUFE veya Sephora mağazalarında bulabilirsiniz.


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok başarılı gözüküyor; fiyati nedir acaba? :)

Betül dedi ki...

Bloğum yeni.Yakında paylaşıma başlayacağım.Destek verirseniz mutlu olurum :)

Betül dedi ki...

Bloğum yeni.destek verirseniz mutlu olurum :)

Adsız dedi ki...

Rimelleri kirpik kivirici kullanmadan direk olarak mı uyguluyorusunuz? Ben direk olarak uygulayabilecegim bir rimel ariyorum da :)