10 Mart 2012 Cumartesi

ARGAN YAĞI


Bu resmi görünce şaşırmışsınızdır, sürekli ürün resmi koyan Aylin neden böyle birşey yaptı diye. Argan yağı ile ilgili resim veya fiyat bilgisi koymak istemiyorum çünkü doğal bir ürün ve bunu sağlayan firmaları-markaları çok fazla tanımıyorum. Bu nedenle size özellikle şunu kullanın diyemem. Benim aldığım ürün set halindeydi; argan yağı (sprey), argan kremi ve argan sabunu içeriyor. Argan yağı aynı zamanda Bepanthene ve Evigen iğne içeriyor bu nedenle saçıma uygulamayı tercih ediyorum. Argan kremini de yüzüme sürüyorum fakat sabunu çok beğenmedim. Bana sorarsanız sadece yağını almanız yeterli diğerleri gereksiz. Gelelim argan yağının yararlarına.. Hem cildiniz hem de saçlarınız için gerçekten muhteşem bir kurtarızı, Faslı kadınların güzellik sırrı olarak biliniyor.

1-Kırışıklıkları azaltarak cildinizin sıklaşmasını sağlar.
2- Sivilce tedavisinde oldukça etkilidir.
3- Cildinizin yumuşamasına yardımcı olur.
4-Güneş(UHV zararlı ışınları), sigara, stres, çevre kirliliğinin olumsuz etkilerini ortadan kaldırarak hücrelerin yenilenmesini sağlayarak cildinizi canlandırır.
5- Ciltteki tahriş ve iltihaplanmayı azaltabilir.
6- Göz altı kırışıklıklarında etkilidir.
7- Hamilelik çatlaklarının önenmesinde faydalıdır.
8- Hem kuru hem de yağlı ciltler için kullanıma uygundur.

Sizin de benim gibi sivilce probleminiz varsa veya saçlarınıza bakım yapmak istiyorsanız denemekte fayda var. Laf aramızda Alessandra Ambrosio da saçları için kullanıyormuş :)









Hiç yorum yok: