18 Eylül 2012 Salı

NARS Powder Foundation Poudre Teint Pur SPF 12/FPS 12 PA++



NARS'a olan hayranlığım yazılarımdan belli oluyordur zaten :) Geçenlerde Sephora'dan tüm ürünlerde %20 indiriminiz var diye mesaj gelince hemen koşup aldım. Daha önce MAC'in studio fix pudrasını kullanıyordum, bitti ve acilen pudraya ihtiyacım vardı. Ne zamandır da aklımdaydın bu pudra..

Aslında MAC'in pudrasından da memnundum fakat bence NARS bu konuda daha iyi. Bu zaten sıradan bir pudra değil, fondöten pudra olduğu için kapatıcılığı gayet iyi. Bir de bence en önemlisi NARS da yer alan renk skalası gerçekten çok başarılı. Ben 6144 numaralı "SANTA FE" rengini kullanıyorum. Geçen sene de aynı rengin fondötenini almıştım, fakat fondöten kullanmanın çok da bana göre olmadığını anladım. Fondöten sürdüğümde sanki yüzümde bir tabaka varmış gibi hissediyorum. Görüyorum bazıları yazın bile kullanıyor, şişelerde bitiriyor falan. Benim için bir şişe 2-3 yıl demek :) Yapmayın arkadaşlar ya bari yazın kıymayın cildinize.. Gözenekleri kapatıyorsunuz, ne gerek var.. Zaten yazın cildimiz olduğundan çok daha güzel görünüyor.

Neyse ürüne dönelim.. Kadifemsi yapısı, kapatıcılığı ve kalıcılığı ile bence başarılı bir ürün. Bir daha alır mıyım? Kesinlikle alırım. Fiyatı 110 TL..






Hiç yorum yok: