23 Aralık 2012 Pazar

Benim için dünyadaki en güzel kıyafet..


Normalde de uykuyu severim, morelimi bozan en ufak birşeyde hemen yatar uyurum, kalktığımda bir de bakarım ki aslında o kadar da büyütülecek birşey yokmuş.. Ama bu aralar resmen kabuğuma çekilesim var, kimse bana dokunmasın, hiç bir problemle uğraşmayayım, kimseyle kafa yormayayım falan istiyorum ama ne mümkün. Neyin var Aylin diye düşünüyorum, sanırım insanın hayatında bazı şeyler istediği gibi gitmediğinde bir tuhaflaşıp hırçınlaşıyor. Hani bazen olayların çok farklı gelişmesini istersin ama değiştirmek için elinden birşey gelmez ya, dua etmekten başka.. Hah tam da böyle hissediyorum bu aralar. Hatta en çok sevdiğim şeylerden biri olan bloguma yazı yazmak bile gelmiyor bazen içimden, durum o kadar vahim :)

O nedenle resimdeki gibi "sleep all day" kuralına uyup, sıkılana kadar evden çıkmamak, bir uyuyup bir uyanmak, canım istediğinde istediğim şeyleri yapmak istiyorum. Bazen hayat gerçekten uğraşmak istediğimizden daha ciddi şeyler çıkarıyor kaşımıza.. Önemsemeyip gülüp geçeyim diyorsun  bir kez iki kez yapıp üçüncüsünde başaramıyorsun. En zoru da neşeli ruh halini korumak sanırım. Ay valla yazarken bile içim daraldı, burada bitireyim iyisi mi..

Bu arada bence şu dünyadaki en şık kıyafetlerden biri pijama :) oysho'ya falan girdiğimde kendimden geçiyorum, hepsi yumuşacık, hepsi rahat ve aynı zamanda şık.. Bu resimdeki de gerçekten şıkmış :)






Hiç yorum yok: