16 Aralık 2012 Pazar

Nasıl yardımcı olabilirim?? #5


Aslında bir önceki nasıl yardımcı olabilirim yazımı yazmamın üzerinden çok geçmemesine rağmen dayanamadım yine yazıyorum. Neden?? Çünkü öyle aramalar birikti ki daha fazla içimde tutamadım sizinle paylaşmak istiyorum :)


sudocrem kr fiyati : Yine tembel bir arkadaş arama yapmış.. Diğer iki kelimeyi tam yazdın da krem'i neden "kr" diye kısalttın güzelim?? Ben şimdi onu kuruş olarak anlasam ne olacak??

5aralik kozmetik blog/6aralik kozmetik bloglar : Şimdi bu aramayı yapan kişi ile ilgili 2 ihtimal var.. Ya normal biri ama en en güncel olan kozmetik bloglarını takip etmek istiyor ya da reklam vermeye çalışan biri kimin blogu daha güncel onu bulmaya çalışıyor. Neyse ne de 5aralık diye birleşik yazmak ne ola ki??

cafe noir čižmy dora : Anlayan beri gelsin???!!!!!???!!?

pinokyo mağazası bot modelleri : Haaaahh buyur burdan yak!! Bir kere canım pinokyo mağazası dediğin yer sadece tahtadan ürünlerin satıldığı bir yer, bot orada ne arasın?? Hadi tahtadan bot arıyorsun desek napıcan onu? Hayır yani bir de tek bir model de yeterli değil, farklı farklı modeller istiyorsun.. Valla bu neyin kafası ben anlamadım..

gülben ergen'in parfümü : Hatırlarsanız bu aramayla ilgili daha önce yorum yazmıştım. Aynı hatun kişi anlaşılan gülben ergen'in parfümünü hala bulamadı, hala ısrarla arıyor. Aradan aylar geçti, aramalara devam ettiğine göre baya kafaya taktı demektir. Bulunca nolcak, ohhh bee gülben ergen de bu parfümden kullanıyormuş, ben de onun kadar ünlüyüm, ben de onun kadar güzelim falan diye mi hissetmeye başlayacak bilemedim. Bu arada lütfen artık benim blogumda arama!! Yok yani dönüp dolaşıp geliyorsun..

muhtesem kahveler : Bu da heyecanlı bir arkadaşımız.. Muhteşem kahveler derken, saç renginden mi, göz renginden mi, makyajdan mı yoksa bildiğimiz içilecek kahveden mi bahsediyor belli değil.. Bu aramayla aradığına ulaşabildi mi gerçekten merak ediyorum. Çok üşengeç olduk çoookk..

çirkin kadın yoktur az makyaj vardır : Hakkaten merak ediyorum ya bu aramayı yapan arkadaş ne umdu ne buldu? ben olsam mesela makyaj mucizeleri falan diye aratırdım herhalde ama arkadaş neredeyse atasözü haline gelen bir cümle ile aramayı tercih etmiş.. Ne buldu acaba hakkaten merak ettim, dur ben de böyle aratayım neler çıkacak..

halloween bayrami sekilleri : Bu da kafası karşık bir arkadaşımız, cadılar bayramıyla haloween'ı mix yapmış, ortaya haloween bayramı çıkmış. Hadi bunu böyle aradın da şekil neyin nesi? Hayır yani makyajını mı arıyorsun, balkabağı motifi mi nedir yani?

kahveli beyazli kase kaban : Ay buna bayıldım.. Bunu arayan kişinin sürekli blogumda arama yapmasını talep ediyorum.. Ne kadar şirin aramış öyle :) Ay canımm ya umarım aradığını bulabilmişsindir :)

gundelik sac yigimlari : Allahım sana geliyorummm... Bu manyağı hatırladınız mı?? Hani daha önce defalarca "gündelik saç düzümleri" diye arama yapmıştı.. Şimdi biraz kendini geliştirmiş "gündelik saç yığımları" olmuş.. Yığımları ne yahuuu?? Hayatımda yığım diye bir kelime kullanmadım, hele hele ssaç için kullanmak aklımın ucundan geçmez.. Hadi canım başka kapıya.. Sakın bundan sonra karşıma "gündelik saç"ın sonuna başka başka kelimeler ekleyip gelme.. Bu ne be deli mi ne??

marilyn monroe taytları : Çok çılgın yaa.. Kuzum sen Marilyn Monroe'nun tayt giydiğini gördün de ondan mı istiyorsun yoksa üzerinde kadının resmi olan taytlar mı istiyorsun. Birincisi ise Allah akıl fikir versin, ikincisiyse de versin valla :):)

geliyor ayr¶ca su sisesinin : Bu ne ya şimdi? Tahdit mi, paragaftan alınma bir cümle mi nedir yani? Geliyor beş kardeş gibi yazmış, daha doğrusu onu da yazamamış, ayrıca'ya baksanıza.. Yok yok kesin bana bir mesaj vermeye çalışmış, Allahım sen aklımı koru..

Hiç yorum yok: