26 Şubat 2014 Çarşamba

Sadece 10 ürünle 5 dakikada ofis makyajı


Bazı günler ofiste hiç makyaj yapmak gelmiyor içimden, işte böyle günlerde kurtarıcım olan pratik bir makyaj göstermek istiyorum size. Sadece on ürünle beş dakikada yapabileceğiniz bu makyaj yüzünüzün daha canlı görünmesini sağlayacak.




  1. Missha Perfect Cover BB krem
  2. Revlon aydınlatıcı
  3. The Balm Meet Matte palet (kaşlarım için)
  4. Guerlain bronzlaştırıcı (Allık yerine kullandım)
  5. MAC Painterly paint pot
  6. Bourjois healthy mix concealer
  7. Rimmel London Scandaleyes Nude göz kalemi (alt göz kapağı çizgisini aydınlatmak için)
  8. Benefit şampanya rengi krem far
  9. NARS Dolce Vita kalem ruj
  10. Rimmel London Scandaleyes maskara






Bu makyajda püf noktası cildin sağlıklı görünmesi, gözlere sürülen şampanya rengi göz farı da bakışlara sağlıklı bir görünüm veriyor. Guerlain bronzlaştırıcı ise her zaman favorim, yaz kış mutlaka kullanıyorum. Dudakların da doğal tonlarda olması için NARS Dolce Vita en doğru tercih.






Birkaç ürünle kolayca yapabileceğiniz bu makyaj uğraşmak istemediğiniz günlerde size yardımcı olabilir ;)

Sevgiler ^_^


11 yorum:

Adsız dedi ki...

"Sadece 10 ürün" demişsiniz ama 10 ürün hiç de az değil zaten.

Unknown dedi ki...

benim acil durum makyajım bu şekilde =)

Unknown dedi ki...

çalışan biri olarak tam da ihtiyacım olan şey :)
yeni blog açtım. bana da gelirseniz mutlu edersiniz :)

Unknown dedi ki...

sade, güzel bir makyaj olmuş ellerinize sağlık :)

Unknown dedi ki...

Rujun rengi cok hos durmus:)

Unknown dedi ki...

Normal bir makyajda çok daha fazla ürün kullanmak gerekiyor

Unknown dedi ki...

:)) hayat kurtarıyor

Unknown dedi ki...

:) hemen bakıyorum

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Ben de çok seviyorum :)

Bebe dedi ki...

Renkler gerçekten doğal ve hafif olmuş ama 10 ürün de az değil hani :)