23 Nisan 2014 Çarşamba

L'occitane Badem Duş Yağı

Bir ürün düşünün ki yağ formunda olmasına rağmen su ile temas ettiği anda köpürüyor ve cildi nazikçe temizliyor, üstelik bu mucizevi ürün bir de badem kokuyor! Siz de benim gibi bademli duş ürünlerini seviyorsanız size şahane bir önerim olacak. L'occiaten'ın bademli duş yağı! Duş yağı kavramı ilk başta çok ilginç gelebilir, ama bu yağ su ile temas ettiğinde hemen köpük formuna dönüşüyor. Duş jelleri gibi çok fazla köpürmesini beklememek gerekiyor fakat cildi o kadar güzel ve nazikçe temizliyor ki. Özellikle hassas ciltler için güzel bir alternatif olabilir. Bu ürünü tek başında duş jeli gibi kullanabilirsiniz, ya da çok bir vücut temizleyicisinden beklentiniz çok fazla köpürmesi ise belki de duş jelinden sonra kullanmayı tercih edersiniz. Bu duş yağının duştan sonra cildimde bıraktığı tatlı badem kokusuna bayılıyorum! Birçok markanın bademli denedim fakat hiç biri L'occitane'ın yaratmış olduğu badem kokusunun yanına bile yaklaşamıyor.

İçeriğindeki badem ağacı ve biberiye özleri cildi rahatlatmayı sağlıyor. Badem kokusunu ise tarif edecek kelime bulamıyorum :)







Badem kokusuna karşı zaafınız varsa ve farklı bir duş jeli denemek istiyorsanız L'occitane bademli duş yağına bir şans vermekte fayda var. L'occitane mağazalarınndan veya L'occitane.com.tr den satın alabilirsiniz. Çok küçük bir miktarı bile yeterli olduğu için verilen parayı sonunda kadar hak ediyor bence!

75 ml : 21 tl
250 ml : 71 tl
500 ml : 105 tl


L'occitane'ın Anadolu  yakasında Akasya avm'de açılan yeni mağazasını ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Akasya AVM'yi çok beğendim, içindeki L'occitane mağazası da her zamanki gibi çok hoş olmuş.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bademi severim ama duş jelinde hiç denemedim .Gerçekten mucizevi bişeye benziyor :)