30 Eylül 2014 Salı

Flormar Crazy Look Maskara ve Maskara bazı



Bugün size son zamanlarda çok popüler olan 2 üründen bahsetmek istiyorum. O kadar çok övdüler, o kadar iyi şeyler duydum ki denemem şart olmuştu. Birincisi Flormar Crazy Look serisinden maskara bazı(primer maskara), diğeri ise yine aynı seriden siyah maskara.

Öncelikle maskara bazının ne işe yaradığını hatırlayalım. Birçok kişiye göre kullanımı gereksiz olsa da maskara bazı kullanıldığında maskaranın etkisini arttırdığını, kirpiklerin daha hacimli ve dolgun görünmesini sağladığını söyleyebilirim.










Flormar Crazy Look maskara bazı dolgun, plastik fırçası ile kullanım açısından oldukça pratik. Bu maskara bazında püf noktası, kirpiklerinize maskarayı sürmeden önce bu ürünü iyice yedirerek ve tüm kirpikleri kaplayacak şekilde sürmek. Kurumasını beklemeden maskarayı yine aynı şekilde tüm kirpikleri kaplayacak ve beyaz görünen maskara bazını örtecek şekilde sürmek gerekiyor. Bu ürünün cidden başarılı olduğunu düşünüyorum, kesinlikle maskaranın etkisini arttırıyor ve kirpiklerin daha dolgun görünmesini sağlıyor.






Flormar Crazy Look maskara ise yine benzer plastik fırçasıyla kullanım kolaylığı sağlıyor. Kirpiklerin hacimli ve dolgun görünmesini sağlıyor, çok hafif bir uzunluk verdiğini de söyleyebilirim. Fakat benim gözlerim çok hassas olmamasına rağmen bu maskara gözümde kaşınmaya neden oldu, hatta pul pul döküldüğü için de maskaralarda en sevmediğim özelliklerden biri olan gözümün içine girip batmaya neden oldu. Bu nedenle maskarayı çok beğendiğimi söyleyemem.







İlk fotoğrafta gözümün doğal halini, ikincisinde maskara bazı uygulanmış halini, sonuncusunda ise üzerine maskara uygulanmış halini görebilirsiniz. (Fotoğraflarda kirpik kıvırıcısı kullanmadım)





Maskara bazını Flormar mağazalarında veya standlarında bulmak çok zor, ben de tamamen tesadüfen buldum. Bulabilirseniz mutlaka alın derim. Normal fiyatı 19.5 tl, ben %50 indirimli aldım. Maskarannın fiyatı da aynı.



Siz bu ürünlerden herhangi birini denediniz mi? Neler düşünüyorsunuz?

2 yorum:

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Maskara surmeye bile usenirken bazla hic ugrasmam sanirim ama kirpiklere verdigi etki hos duruyor.:)

Unknown dedi ki...

bu maskaranın üretimden kalkmış olmasına çok üzüldüm flormarın en beğendiğim ürünüydü.... başka bir baz maskara öneriniz vr mı acaba?