21 Kasım 2012 Çarşamba

Bu aralar ne okuyorum??


Beni heyecanlandıran bir kitapla karşınızdayım. Bazı kitaplar elime geçmeden önce bile heyecanlanıyorum, nelerden bahsettiğini o kadar merak ediyorum ki, bir an önce okuyup bitirmek istiyorum. Bu da o kitaplardan biri.. Fakat hemen okuyup bitirmek ne mümkün.. Bakmayın 127 sayfa olduğuna, bazen yazan şeylere o kadar odaklanmam gerekiyor ki elime aldığımda sadece 3-4 sayfa okuyabiliyorum.

Yazarı Eckhart Tolle.. Şimdi'nin Gücü'nü kendi sözleriyle şöyle açıklıyor:

"Ben insan bilincinin çok derin bir değişim- dönüşümünden söz ediyorum; bu uzak gelecekteki bir olasılık değil, şimdi gerçekleştirebileceğiniz bir şeydir. Burada kendinizi zihnin esaretinden nasıl kurtarabileceğinizi, bu aydınlanmış bilinç haline nasıl girebileceğinizi ve onu günlük yaşamınızda nasıl sürdürebileceğinizi göreceksiniz."

Şimdi'nin Gücü'nde bunu yapmanızı sağlayacak belli uygulamalar ve açık anahtarlar vardır. Bu uygulama kitabı, Şimdi'nin Gücü'nden yapılmış dikkatle düzenlenmiş ve bize bu uygulamaları ve anahtarları sunan alıntılardan oluşmaktadır. Bu kitabı dikkatle okuyup, üzerinde düşündüğünüzde belki zaman içinde, belki hemen yaşam değiştiriciönemde bir şeyi fark edeceksiniz. Sadece kendi yaşamınızı değil, dünyanızı da değiştirip yükseltecek gücü ve yeteneği bulacaksınız..

Bu kitabı okumadan önce daha detaylı ve kapsamlı olarak konuyu ele almak isterseniz "Şimdi'nin Gücü" nü okumanızı tavsiye ederim. Ama yok ben sadece konunun en can alıcı kısımlarıyla ilgileniyorum derseniz "Şimdi'nin Gücü Uygulama Kitabı"ndan başlayabilirsiniz..



Hiç yorum yok: