16 Kasım 2012 Cuma

Yılan yağı?? Kafam çok karışık..



Aslında yılan yağı ile ilgili %80 oranında iyi, %20 oranında kötü şeyler duydum. Genelde çoğunluk saça çok iyi geldiğini, saç çıkardığını, hatta bir kıl kökünde çifter çifter çıkmaya başladığını, saçları karışık kıvırcık ise bukleleri belirginleştirdiğini, canlandırdığını falan söylüyor. Bunlar iyi olanlar.. Bir de kötüler var, yok yılan yağı yalan yağı demek, yok gerçekten yılanın kendisinden yapılmıyor, yok insanları kandırıyorlar, içinde bir çok bitkinin karışımı var falan falan.. Sonuç olarak ben iyi olanlara inanmak istiyorum. Denemektan zarar gelmez. Haftasonu Watsons'a uğradım belki orada bulurum diye ama yoktu. Sanırım aktarlarda bulabilirim..

Yaklaşık 4-5 aydır saçlarıma haftada 1 kez 1) Badem yağı 2) Susam yağı 3) Çam terebentin karışımını uyguluyorum ve çok yavaş uzayan saçlarım inanılmaz bir hızda uzamaya başladı.. Şimdi bu karışımın içine Hint yağı da eklemeyi düşünüyorum. O da saçı besleyen ve güzelleştiren bir yağ.. Bir de yılan yağını alırsam arada bir onu da sürersem Rapunzel olmamam için bir neden yok :)

Bu arada siz de mutlaka rastlamışsınızdır Sinem Kobal her yerde saçlarımın güzelliğini yılan yağı'na borçluyum diyip duruyor.

Ne dersiniz denemeye değer mi? Sizin bu konu ile ilgili bilginiz varsa paylaşmanızı rica ediyorum..





Hiç yorum yok: