16 Temmuz 2013 Salı

Her derde deva mucizevi bebek kremi..

Kozmetik blogger'ı olunca muhabbet esnasında bir şekilde konu kozmetiklere geliyor haliyle, geçenlerde bir arkadaşımla konuşurken de bana çok fazla kozmetik sevmediğini, hatta her yere ayrı ayrı sürülen kremleri kullanmaya çok üşendiğini söyledi. Ben de peki nasıl bir çözüm buldun diyince çantasından bu kremi çıkardı..Ben bütün kremleri bırakıp tek bir krem kullanmaya başladım dedi.. Şöyle ki yüzünden, göz altına, ellerinden topuklarına kadar bu kremi sürüyormuş. Nasıl ama?? Etkileyici değil mi? Hatta çok iddialı.. Ben de aa ne güzel denemek lazım diyince al senin olsun blogunda yazarsın dedi.. Ben de hayır der miyim sizce :) Bu krem sadece Almanya da satılıyor maalesef.. "Bebe Zartpflege" ismi ama öğrendiğim kadarıyla "Bebe zart" olarak okunuyormuş.. Bebek yumuşaklığı anlamında aslında.. Yapısı o kadar yumuşak ki.. Üstelik hiç yaplı bir yapısı yok.. Önce deneyip öyle bilgi vermek istedim size.. Şöyle söyliyeyim tüm tatil boyunca sürekli yüzüme bunu sürdüm desem.. Normalde yağlı bir cildim var, hiç sivilce yapmadı, parlamaya neden olmadı ve inanılmaz güzel nemlendirdi.. Hatta yanımda göz altı kremi yoktu abartıp göz altına da sürdüm :) Sonuç mükemmel.. Tek problemim ambalajı küçücük olduğundan bitmek üzere.. Şimdiden Almanya'ya gidecek birilerini aramaya başladım bile.. Yaklaşık 4-5 tane hem de büyük boyundan sipariş vermeyi düşünüyorum. Üstelik de çok uygun fiyatlı bir kremmiş.. Duyduk duymadık demeyin Almanya ya giden eş dost tanıdık varsa kaçırmayın, eline hemen sipariş listesini tutuşturuverin benden söylemesi ;)


Bu arada ambalajı da muhteşem fark ettiniz mi? Ama bu "design edition" olduğundan normali bu kadar şirin olmayabilir..






16 yorum:

rengarenkyakamoz dedi ki...

Bu tam istediğim gibi bişeymiş yaa yüzüme kullanacak krem zor buluyorum ambalaj da harikaymış daha ne olsun bide bulabilsem :)

audrey dedi ki...

sudokreme benziyormu acaba??

loveandsmile dedi ki...

Kutusu çok hoşmuş :)

http://loveandsmile.wordpress.com/

Chery Alien dedi ki...

ben bu kremi 3 senedir kullanıyorum , özellikle kışları süper bir nemlendirici , hassas ciltler ve kuru ciltler için ideal. komşumuzun annesinin cildi ipek gibi ve kadın 55 yaşında o kullanıyordu,denemem için bir kutu verdi , o günden beri her almanyada gelenden istiyorum. çevremdekilerde alıştı onlarda bunu kullanıyor.

Unknown dedi ki...

Almanyaya giden biri mutlaka vardir etrafinda hemen siparis ver :)

Unknown dedi ki...

Yok canim yapisi sudocrem kadar yogun ve yagli degil, hafif ve su bazli bir yapisi var

Unknown dedi ki...

Ben de her almaya ya gidenin yakasina yapisicam gibi gorunuyor ;))

Adsız dedi ki...

merhaba,aylin blogunu bu kremi ararken gordum..bu kremi getirme şansın varsa ,almak isterim..inşallah vardır,zira satan hiç bir yer bulamadımm:(

Unknown dedi ki...

Maalesef yok sadece almanyada satılıyor :(

Unknown dedi ki...

Cilt bakımında tamamen doğal olarak üretilen ve içinde hiçbir koruyucu / kimyasal / katkı maddesi içermeyen, nemlendiriciliği yüksek Shea kremlerimizi öneririm... Kullananlar çok memnun, incelemek isterseniz moshosgarden.com'a gözatabilirsiniz...

Unknown dedi ki...

alkol maddesi felan içeriyomu

Unknown dedi ki...

bebe zartpflege alkol maddesi içeriyo mu

Unknown dedi ki...

merhabalar Ayşegül ben , Almanya da nereden alınıyor acaba oradaki bir akrabama söyledim ama yer olarak nerede satıldığını bilmiyor bana önereceğiniz yerler var mı ? Lütfen acil !

Unknown dedi ki...

Rossmanlarda var

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar rossmann Online shopda satışda. Eger spariş verebilme imanınız varsa ordan deneyebilirsiniz. Tabi bi tanıdıktan getirttirmekten daha fazla maliyet olabilir , bende kullanıyorum ggercekten mucizeviii

Büşra dedi ki...

Bu kremin farklı çeşitleri var mi aynı isim de arattigimda farklı ambalajlı olanlarını gördüm içerik ve yapı olarak aynı mi acaba sudokrem yapisindaysa benim aldığım yazık oldu paraya ��