30 Temmuz 2013 Salı

Kiehl's Color Protect Oil Treatment

Kiehl's lansmanı esnasında tanıştığım mis kokulu ürünlerden biri daha.. Her ne kadar üzerinde ısıl işlem görmüş saçlar için yazsa da itiraf ediyorum ben saçlarımın muhteşem kokmasını sağladığı için kullanıyorum :) SPF10 koruması, içeriğindeki ayçiçeği ve kayısı yağı içeriği ile asıl görevi yıpranmış boyalı saçların korunmasını ve daha sağlıklı olmasını sağlamak.. Gün içinde ihtiyaç duyulduğunda, özellikle güneşe çıkmadan birkaç fıs şeklinde tüm saça uygulanması tavsiye ediliyor.. Peki ben ne yapıyorum, saçlarımın güzel kokması için aklıma  geldikçe sıkıp sıkıp duruyorum :) Çok fazla etkisini gördün mü derseniz hayır görmedim, ama sırf kokusu için bile kullanılabilecek bir ürün.. Özellikle kayısı kokusunu sevenler için muhteşem bir ürün olabilir ;)







Hiç yorum yok: