27 Kasım 2013 Çarşamba

En sevdiğim ojem- Deborah Milano Shine Tech 59

Bugüne kadar birçok oje tanıtıp durdum, sıra geldi aralarında en sevdiğim ojeye. İlk kez bir ojeye karşı böyle hisler besliyorum :) Keşke hiç bitmese, hiç kurumasa, hiç azalmasa istiyorum :) Çünkü bu ojenin rengi şahane! İnanılmaz hızlı kuruyor! Fırça yapısı o kadar güzel ki birkaç hamlede kolayca sürülmesini sağlıyor. 3-4 gün kadar kalıcılığını da koruyor. E daha ne olsun? Tabi bu ojeyle ilgili en çok sevdiğim şey kesinlikle rengi! Tam olarak dumansı bir leylak rengi diyebilirim. En sevdiğim! Üstelik çok ilginç şişede görünen abartılı ışıltılar oje tırnağa sürüldükten sonra sanki uçup gidiyor. Şişedeki görünüşü tam anlamıyla yanar dönerli :) Tırnağa sürüldüğünde ise gayet mat bitişli bir oje gibi görünüyor fakat direkt güneş ışığında o ışıltıları yakalamak mümkün. Off ne çok anlattım bu ojeyi, ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır sanırım :) Fiyatını tam hatırlayamıyorum ama sanırım 5-6 euro civarındaydı, evet maalesef bu da ülkemizde yok :( Keşke olsa da her rengini alsak.. 














10 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

Sen ülkemizde olmayan ojeleri tanıtmaya devam et canım :)

larcencielblog dedi ki...

Aylin, Golden Rose neredeyse aynı renk bir ojesi var... numarasını hatırlayamıyorum, ama Golden Rose Paris Nail Lacquer serisinden :) Aklında olsun, sevgiler!!!

larcencielblog dedi ki...

Blogdan baktım, 120 numaraymış :)

http://surdarcenciel.blogspot.com/2011/12/golden-rose-murdum-serisi.html

Unknown dedi ki...

şişedekinin aksine tırnağında pastel bir görünüm vermiş çok güzelmiş hakikaten dediğin kadar varmış=)

Unknown dedi ki...

Tamam :) bitmek üzere çok yok :)

Unknown dedi ki...

Süpersin başakcım :) iyi oldu bunu söylediğin bulamıycam diye üzülüyordum :)

Unknown dedi ki...

Evet canım güzel cidden ama golden roseda da varmış buma benzer :)

Unknown dedi ki...

@sena canım bu ojeyi ankara kızılay metro alt çarşıdaki özdemirler de bulabilirsin fiyatı 12 tl :) buna alternatif olarakta flormarın bir ojesi var neredeyse birebirler:) ulaşamayanlar için ek bilgi olsun istedim:)

Mathilda nın Dünyası dedi ki...

Ben dün gittiğim Watsons ta gördüm ve kahverengimsi bir renk vardı ona bayıldım. 7 8 lira civarındaydı sanırım. Bir an önce almalıyım :)

sena zeyrek dedi ki...

Begüm teşekkür ederim :))
Aylin tamam stokları bir an evvel bitir lütfen :)