12 Kasım 2013 Salı

Yves Rocher Volume Vertige Maskara- Kahverengi

Yves rocher'in yeni maskarasının çıktığını duyunca soluğu hemen bir Yves Rocher mağazasında aldım. Neden mi? Çünkü benim kirpiklerim dümdüz, kıvırma ve hacim vaad eden bir maskara gördüğümde dayanamıyorum :) Daha önce de Sexy Pulp maskarasını kullanmış ve memnun kalmıştım. Zaten normalde de Yves Rocher markasını doğal olmasını ve ürünlerini sevdiğim için makyaj ürünlerinden çok üstün bir performans beklemiyorum. Yani bu maskaranın bir Bourjois Volumizer'ın veya Benefit They're real'ın verdiği etkiyi vermesini beklemedim hiç. Bu nedenle de hayal kırıklığına uğramadım. 

Sarışın veya açık kumrallara kahverengi maskarayı daha çok yakıştırıyorum, zaten evde bir çok siyah maskara vardı ben de kahverengisini aldım. Her ne kadar şu anda oldukça koyu kumral olsam da severek kullanıyorum :) Bu maskaranın en sevdiğim özelliklerinden biri fırçası plastik olmasına rağmen kesinlikle kirpik diplerimi 
acıtmıyor. Bu benim çok hassas olduğum bir konu çünkü bazı maskaralar inanılmaz canımı yakıyor, sürmeye çekiniyorum resmen kirpik diplerime iğne batırıyorlarmış gibi hissediyorum. Kirpikleri kıvırma etkisini sevdim, çok fazla hacim verdiğini söyleyemem ama uzun gösterme konusunda kesinlikle başarılı. İlk çıktığı zaman indirimdeydi 39.90 tl ye aldım. Bittiğinde kesinlikle alacağım maskaralardan biri.
















1 yorum:

Unknown dedi ki...

Peki Sexy Pulp Ultra Hacim Maskara ya da bu. İkisinden birini seç deseler hangisini daha çok sevdin?
Kararsızım :/
Teşekkürler...