18 Ağustos 2013 Pazar

MAC Speed Dial Ruj.. Muhteşem bir pembe..

Size düğünümde de kullanmış olduğum, bu nedenle de benim için çok özel bir ruju göstermek istiyorum.. Mac "Speed dial".. Mac'in rujlarını çok fazla kullandığım söylenemez ama bu rengi cidden çok seviyorum.. Aslında diğer markalara o kadar çok yer verdim ki bloğumda, sanırım bundan sonra biraz da Mac'e yer versem iyi olacak :) 

Bu ruj Mac'in Cremesheen serisinden, yumuşacık ve kremsi bir yapısı var.. Dudağı kesinlikle kurutmuyor, dudakta kalıcılığı ortadan çok daha uzun süre diyebilirim.. Cidden dudakta kalıcılığı çok iyi.. Rengi ise inanılmaz.. Çok tatlı ve çok naturel bir pembe.. Kesinlikle çok iddialı ve dikkat çeken bir pembe değil.. Dudakta masum ve sofistike bir görünüm yaratıyor.. Günlük hayattan tutun da gece bir davete katılırken bile rahatlıkla kullanılabilecek bir renk..


Nasıl beğendiniz mi nu ruju?? Sizin Mac'te favori rujlarınız neler?? Hadi paylaşın benimle ^_^












Beni sosyal medyada da takip etmek ister misin??

instagram : aylininkozmetikgunlugu
twitter: kahvemikahve
facebook : aylininkozmetikgunlugu



14 yorum:

Ece G dedi ki...

Ben de bugun aynı şekilde mac'in çok sevdiğim bir rujunu yazdım :) bu da çok güzelmiş

j.d. dedi ki...

Nasil tatli bi pembeymis♥

Unknown dedi ki...

Hemen bakıyorum senin yazına :)

Unknown dedi ki...

Evet canım :))

Gülbeşeker D.Tekeli dedi ki...

aslında sizi instagramdan takip ediyorum bugun paylaştıgınız ruju görünce rengine hayran olup blogunuza şutlandımm :)) keske dudağınızda da görebilseydik yüzünüzün ten rengiyle uyumunu görmek isterdim. postu okuyunca mac online sitesine gittim kesin almalıyım dedim yalnız fiyatı biraz uçuk geldi. ama gerçekten çokk güzel gözüküyor o ayrı

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Harika bir rengi var,güle güle sür canım.

Unknown dedi ki...

benim gibi pembe hastasına yapılmaz bu :D ev pembe rujdan gecilmiyor :) gule gule kullan canım cok guzelmis gercekten.

Unknown dedi ki...

pembe pembe ahh.. çok hoş

Unknown dedi ki...

Normalde pembe rujları sevmem ama buna bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Cidden çok güzel bir ruj, fiyatı yüksek ama emin ol çok uzun süre kullanırsın.. Swatchları önceden hazırladığım için dudağımdaki duruşunu gösteremiyorum maalesef, bir dahakine inş :)

Unknown dedi ki...

Sağol tatlım :)

Unknown dedi ki...

Bu farklı bir pembe ama ;)

Unknown dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Evet bu diğerlerinden çok farklı, çok doğal :)