15 Ağustos 2013 Perşembe

Kiehl's BB Cream.. Natural..

Kiehl's markasının ürünlerini sık sık tanıtıyorum size.. Cidden çok beğendiğim bir marka.. Nedense tüm ürünleri faydalıymış ve cildime/saçıma çok iyi gelecekmiş  gibi hissediyorum :) Bugüne kadar da yanılmadım ;)  

Belki de son 1 yıldır hiç fondöten kullanmadım diyebilirim.. Artık malumunuz fondötenlerin yerini BB kremler, CC kremler ve renkli nemlendiriciler aldı.. Valla ben bu durumdan çok memnunum, sonuçta hem kapatıcılığı fondötenlerle yarışan hem de cilde zarar vermeyen ürünler kullanmayı tercih ederiz değil mi ama?? Kiehl's ın BB kremi de bu konuda en iddialı olanlardan.. Fair (açık tenliler için), Light (orta koyuluktaki tenler için) ve Natural (koyu tenliler için) olmak üzere 3 farklı rengi var.. Ben normalde beyaz tenli olduğum halde bronzlaştığım için Natural rengini almayı tercih ettim, denedim diğerleri çok açık kaldı.. Tatilin üstünden 1.5 ay geçmesine ve yüzümün rengi açılmsına rağmen hala bu ton bana koyu gelmiyor. Çünkü bu krem cilde eşit dağıtıldığında hiç koyu durmuyor ve cildi nötrleyip ciltteki renk eşitsizliklerini ortadan kaldırmaya yardımcı oluyor.. Gelelim diğer özelliklerine..


  • Kendisi en yüksek koruma faktörüne sahip BB kremlerden biri SPF50/PA +++
  • Paraben,silikon, mineral yağ ve parfüm içermiyor
  • İçeriğindeki C vitamini ile ciltteki renk eşitsizliğini ve cilt kusurlarını iyileştirmeye yardımcı oluyor
  • Cildi nemlendiğrme özelliğine sahip
  • Yağlı ciltlerde bile parlama yapmıyor, hoş bir ışıltı veriyor
  • Kıvamı diğer BB kremlere göre daha az akışkan
  • Kapatıcılığı az-orta arası.. Çok fazla kapatıcılık beklememek gerekiyor.. Fakat diğer özelliklerinin yanında bu tolere edilebilir.

Bu ürünün tek eksisi ise kokusu.. Bir çok kişinin hoşuna gitmeyen, tarif etmekte zorlandığım bir kokusu var.. Tütün-kına arası diyebilirim sanırım :) Ama iyi haber sürdükten kısa bir süre sonra kokusu kayboluyor.. 

Fiyatı 69 TL.. Merak ettiyseniz bir Kiehl's mağazasına uğrayın, cildinize uygun tester'ı alın ve deneyin, emin olun kendileri tester konusunda çok cömert..


















10 yorum:

Unknown dedi ki...

İzmir'de de olsa keşke :/

Unknown dedi ki...

Yakinda açilacak ;)

Unknown dedi ki...

ya çok hosh.hele ambalaji bayildim.iyi ki bb ler var.cildinde pek guzel gozukuyor

Unknown dedi ki...

Hadi ya :) ne kadar yakında nereye açılacak :)

Unknown dedi ki...

Birkac aya açilacak sanirim ama tam yerini bilmiyorum..

Unknown dedi ki...

Aynen hem de saglikli daha ne olsun :)

audrey dedi ki...

ben de bayramdan önce bir tester kullandım natural renginin ve bayıldım mutlaka almam lazım bunu.. sen çok iyi yaptın almakla..

Unknown dedi ki...

Al canim mutlaka cok memnunum inanilmaz guzel :)

onorr dedi ki...

Sample'ı var bende de Aylin ama kokusundan dolayı kullanamadım doğru dürüst, baharatlı cips gibi kokuyor çok tuhaf :O Ama kapatıcılığı çok güzel :)

Unknown dedi ki...

Onurcum nerelerdeydin ya merak ettim valla :) evet kokusu bir garip ama sürdükten sonra geçiyor neyse ki, yapısı o kadar güzel ki katlanıyorum valla :)