4 Ağustos 2013 Pazar

Klorane Kuru Şampuan.. Resmen hayat kurtarıyor!!

Saçlarınızın yapısı nasıl?? Valla benimkiler ince telli, dalgalı, uçları kuru, saç dipleri ise çok kolay yağlanabilen cinsten.. Genelde saçımı gün aşırı yıkamayı tercih ediyorum, zaten saçlarımın ucu kuru bir de her gün yıkarsam inanılmaz kuruyor ve beslenmiyor. Hani bir de saçın kendi yağının saçı beslediği söyleniyor ya, hah işte biraz da ondan yapıyorum galiba bunu :) Tamam gün aşırı yıkamak saç açısından iyi olabilir ama peki ya dışarıdan görünümü ne olacak?? Bir de saçlar ince telli olunca karşıdan bayağı bayağı yağlı görünüyor :( Bu problemime çözüm ararken kuru (susuz) şampuanı keşfettim. Birçok kişi kuru şampuanı duyduğunda "kuru şampuan mı o ne yahu" diye tepki verse de hayat kurtaran bir ürünmüş cidden. Kendisi deodorant görünümünde olup yulaf sütü içeriyor..

Üzerinde şöyle yazıyor "Kuru şampuan içeriğindeki  yumuşatıcı, koruyucu yulaf ekstresi, siklodekstrinker ve doğal polisakkaritler (üstün yağ emme özelliği ile mikronize edilmiş tozlar) saçı yıkamadan temizleme özelliğine sahiptir. Saçın sadece birkaç dakika içerisinde eski hacmini ve ışıltısını kazanmasına yardım eder. Özellikle saçını sürekli yıkayamayan yoğun insanlar ve yatakta yatan hastalar için uygundur."

 Uygulamasına gelince.. Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor, 30 cm mesafeden yağlı olan saçlara sıkıp 2 dakika boyunca beklemek gerekiyor. Sonra da hemen saçı taramak gerekiyor.. Mucize gibi ama o yağlı görünüm bir anda uçup gidiyor.. Ben inanılmaz memnun kaldım, özellikle bir programım varsa ve saçımı yıkayamayacaksam çok işe yarıyor.. Klorane markasını eczanelerde veya online alışveriş sitelerinin birçoğunda bulabilirsiniz. Fiyatı 28 tl civarındaydı, oldukça uzun süre kullanacağımdan bu fiyata değer cidden..


Siz de aynı problemleri yaşıyor musunuz? Peki kuru şampuan kullanmayı düşünür müsünüz? Yorumları alayım ;)











14 yorum:

Yasemin Yiğit dedi ki...

Saç tipim ; ince telli,zayıf,aşırı dökülen ve 2 günde yağlanan tarzda. Sence kullanırsam faydasını görür müyüm :)

Yar Bana Bir Eğlence dedi ki...

Super bisey bu hemen not alindi :))

cansu selin dedi ki...

kuru şampuan hiç denemedim, geçici acil bişey olduğunda o yağlı görünümü gizlemesi için iyi bir seçim olabilir dediğin gibi

burcu y dedi ki...

Watsons dan almıştım cep boyu bir kuru şampuan memnunum ama bu klorane doğal içerikli sanırım? İçindekiler kısmını fotgoraflayabilmen mümkün mu acaba?

Sena Dursun dedi ki...

aynı sorun benimde başımda :( saç yapımız aynı seninle. ürün ve fikir için teşekkür ederim.
sevgiler

Aylin Gümüş dedi ki...

Canım saç dökülmesine iyi gelmez, sadece yağlı görünümün giderilmesine yardımcı oluyor.

Aylin Gümüş dedi ki...

Dene mutlaka ;)

Aylin Gümüş dedi ki...

Kesinlikle işe yarıyor, tavsiye ederim..

Aylin Gümüş dedi ki...

Yazının sonuna ekledim ;)

Aylin Gümüş dedi ki...

Rica ederim :) o zaman hemen denemelisin ;)

burcu y dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)

Adsız dedi ki...

Extrait dora kullandim birkac gun.Herkes boya mi diye soruyor ben acik kumraldim ve sacim cok zor elde edilen ve begenilen bir renkti.Actigima cok pismanim eski rengimi geri istiyorumm :( Yardim edin lutfen

Melis Çakır dedi ki...

Saç tiplerimiz aynıymış. Nezamandır aklımda olan bişey kuru şampuanlar ama etkisinden emin olamadığımdan elim bir türlü gitmiyordu. Şimdi kesinlikle deneyeceğim :)
Sewgiler..

nEx dedi ki...

çok niyetlenmiştim ama içeriğinde alüminyum olduğunu farkettim fotoğraflarınıza bakınca, teşekkürler.