17 Ağustos 2013 Cumartesi

Wet n Wild Ruj "Wine room""..

Wet n wild markasının göz farları ile ilgili bir çok yazı okumuşsunuzdur eminim, ben de zaman zaman yazıyorum, fakat rujlarını çok fazla göremiyoruz.. Neden acaba? Bendeki rengin adı "wine room".. Rengine yakışır bir şekilde tam bir kırmızı şarap rengi.. Rengini çok güzel veriyor ama maalesef dudakları kurutuyor.. Yani sürdükten bir süre sonra dudak kenarlarında birikmeye neden oluyor. Ki bu benim bir rujda en sevmediğim özelliktir.. Çok çok başarılı bir ruj değil, ama rengi açısından alınıp zaman zaman kullanılabilir belki.. Beautyjoint sitesinden almıştım belki bir göz atmak istersiniz..

Sizin de Wet n Wild markasının ürünleri ile ilgili tecrübeleriniz varsa paylaşın hadi bekliyorum ;)









5 yorum:

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

rengi cok guzelmıs gulegule kullanın:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Renk nefisss.

Unknown dedi ki...

Eveeet :)

wishingbeauty blog dedi ki...

merhabalar,bu siteden bende alışveriş yapmayı düşünüyorum.kaç günde ulaştı kargo elinize,birde gümrükte takılabiliyormuş,ne kadara kadar sınır var bilginiz var mı?