22 Ağustos 2013 Perşembe

Makeup Forever Shine on Powder aydınlatıcı..

Yaşasın cuma geldiiii :) Cumaya yakışan ve çok sevdiğim bir ürünü tanıtmak istiyorum sizlere.. İlk bakışta çok iddialı bir ürün gibi görünse de emin olun öyle değil, hatta o kadar doğal duruyor ki spor giyindiğim günlerde bile bu ürünü rahatlıkla kullanabiliyorum.. Aydınlatıcı bir pudra arayışındaydım ve Make up Forever'da gördüğüm bu aydınlatıcı pudrayı hemen aldım.. Toz şeklindeki yapısı ve aydınlatıcı etkisiyle gönlümü çaldı hemen.. Kocaman ve sentetik tüylü bir pudra fırçası ile uygulandığında inanılmaz doğal sağlıklı bir tene kavuşmamı sağlıyor.. Zaten bence her zaman makyajda en önemli nokta kusursuz ve doğal görünümlü bir ten makyajı.. Yüzümün her noktasına uyguluyorum ve çok fresh bir görünüm sağlıyor, bunu cidden seviyorum.. Dilerseniz siz yüzünüze kontör yapmak için kullanabilirsiniz..


 Fiyatı 58 tl.. Sephorada veya Make up forever mağazalarında bulabilirsiniz..

















Ve işte bu aydınlatıcı ile yapılmış bir makyaj.. Nasıl yüzümü çok güzel aydınlatmamış mı sizce de?? :)

6 yorum:

EG. dedi ki...

rengini çok beğendim
ışıltı katması müthis olmus!!
moda bloguma beklerim
shinebrightlikefashion.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok güzel ışıltı katmış cidden başarılı :)

t.g.f.b.t. dedi ki...

Çok güzel gözüküyor gerçekten, güle güle kullan.:)

Unknown dedi ki...

Evet çok başarılı :)

Ceylin dedi ki...

çook güzel görünüyor, tüm yüzünüze mi uyguladınız?

Unknown dedi ki...

Eveet :)