29 Ağustos 2013 Perşembe

Muhteşem bir maskaranın sahibi olmak ister misin??

L'oreal Volume Million Lashes maskara.. Gelmiş geçmiş en güzel, en etkili maskaralardan biri.. Senin olsun ister misin?? O zaman yapmak gerekenler çok basit..

1) Bloğumun takipçisi olmak
2) instagramda beni bulmak (aylininkozmetikgunlugu), kendi hesabında bu fotoğrafı paylaşmak ve beni etiketlemek
3) insatgramdaki profilimde paylaştığım aşağıdaki fotoğrafın altına "benim olsun" yazmak ve blogda beni hangi isimle takip ettiğini belirtmek


Çok basit aslında.. İnstagramda beni bulunca ne kadar kolay olduğunu göreceksiniz :)

Hadi bekliyorum :)

Son gün 6 Eylül 21:00.. Kaçırmayın :)



2 yorum:

Cemile Korlu Şener dedi ki...

blogda Cemile KORLU olarak takipteyim.

instagramda cemile77, istek yolladım sana kabul edince gerekeni yapacağım :)

cemile.korlu@gmail.com

http://cemrelifestyle.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Merhaba gönül tekin ismiyle izleyiciyim,
instagramdan takipteyim etiketledim benim olsun yazdım tamamdır

Gönül Tekin
tutku_782@hotmail.com