18 Ağustos 2013 Pazar

Makyajından ilham alınası ünlüler #3.. Kiera Knightly makyajı..

Herkese mutlu bir hafta diliyorum :) Umarım bu hafta ışık hızıyla geçip gider ve bir de bakarsınız Cuma gelmiş:)

Haftaya yine bir ünlünün makyajını inceleyerek başlayalım istedim.. Bugün Kiera Knightly'nin makyajını inceliyoruz.. 


Önce bakalım makyajsız hali nasılmış ;) 

Gördüğünüz gibi bembeyaz bir yüz, kirpik desen yok :) 






Ah bir de böyle güzel kadınlar böyle şebeklikler yapmasa :) 






Kiera genelde gözlerde koyu tonları, dudaklarda ise doğal tonları tercih ediyorum.. Koyu göz makyajı da yakışmıyor değil hani..





Özellikle gözlerine yaptığı simsiyah makyaj ve dudaklarına sürdüğü açık pembe ruj çok hoş duruyor..Aslında bu makyaj kahverengi gözlüler için ideal bir makyaj..





Gözlerde toprak tonları, dudaklarda ise dudak rengi bir ruj..




Siyah kalem Kiera için vazgeçilmez.. Yine toprak tonlarını tercih etmiş, dudaklar da nude-şeftali tonlarında..







Gördüğünüz gibi yine gözler kopkoyu, dudaklar ise doğal tonlarda..




Nasıl Kiera'nın makyajını beğendiniz mi? Sizin tarzınıza uygun bir makyaj mı?? ;)


Beni sosyal medyada da takip etmek ister misin??

instagram : aylininkozmetikgunlugu
twitter: kahvemikahve
facebook : aylininkozmetikgunlugu

3 yorum:

audrey dedi ki...

koyu gölgeli makyajına bayılıyorum.. kim k. ile birlikte en sevdiklerim..

Unknown dedi ki...

Aynen ikisine de çok yakışıyor..

müge dedi ki...

kendisi benim favori yabancı ünlülerimden :) kendisine ve makyajlarına hayranım. yüzünde nerelerini ön plana çıkarması gerektiğini çok iyi biliyor