1 Ağustos 2013 Perşembe

Essence Me and My Icecream shimmer pearls..

Kozmetik işi gerçekten çılgınlık, bazı ürünleri sadece görünüşünden dolayı almak da neyin nesi değil mi ama :) Essence'in yeni serisi Me and My icecream çıkar çıkmaz herkes Gratis'lere koştu.. Gördüğüm kadarıyla da birçok kişi bu ışıltılı toplardan almadan çıkmamış :) Almaya değer çünkü fiyatı sadece 12 tl civarındaydı.. Bir kere görünümü çok güzel, resmen rengarenk şekerler gibiler.. Verdiği aydınlık da hoş.. Yani beklentinizi çok fazla yüksek tutmazsanız hoşunuza gidebilecek bir ürün.. Essence'in ürünlerini normalde çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim maalesef.. Hatta bugüne kadar bu aralarında en çok hoşuma giden oldu.. Günlük makyajda aydınlatıcı olarak rahatlıkla kullanılabilir çünkü çok yoğun bir renk vermiyor.. 

Hala almadıysanız alın derim, zaten Gratis'e uğrayıp yakından görürseniz dayanamayıp alırsınız büyük ihtimalle :)










6 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

ben gittiğim bu seriden çok ürün kalmamıştı ama bende bir tana far aldım. Always in mint ve o da aydınlatıcı gibi ama bende yine de sevdim.
sevgiler

kumralkizdan dedi ki...

Pamuk seker gibi duruyorlaar :)

Unknown dedi ki...

bayıldım ben bunları :)

Unknown dedi ki...

Gule gule kullan :) bulursan bundan da almani tavsiye ederim ;)

Unknown dedi ki...

Aynen :)

Unknown dedi ki...

Bir de yakindan gorsen ;)