5 Ağustos 2013 Pazartesi

NYX HD Concealer..

NYX markasının ürünlerini cidden başarılı buluyorum!! Allıklarını ve rujlarını tanıtmıştım daha önce, özellikle allıkları inanılmaz başarılı.. Concealer'a ihtiyacım vardı ve NYX'in HD concealer'ını denemeye karar verdim. HD olması aslında beni biraz korkuttu, çünkü bazı blogger arkadaşların yazılarını görmüştüm, HD ürünlerin özellikle fotoğraf çekilirken flaşlar patladığında ne kadar korkunç görüntüler oluşturabileceği ortada.. Hatta bir saniye hemen bir örnek vermek istiyorum.



İşte ben de sonuç böyle olacak diye çekindim açıkçası.. Nasıl çok komik görünmüyor mu? :)


NYX'in HD concealer'ı ise hiç de tahmin ettiğim gibi değilmiş çok şükür :) Bir kere göz altında yarattığı aydınlığı seviyorum. En önemli özelliklerinden biri de göz altındaki kırışıklıklara dolarak birikme yapmaması.. Bendeki "light" rengi.. Göz altlarının yüzümden biraz daha açık renk olmasını seviyorum.. Bir de bu ürün ciltle çok iyi bütünleştiğinden hiç yapay durmuyor.. Hani bazı ünlüler isim vermek istemiyorum :) ten makyajını normal yapıp, gözaltlarını bembeyaz yaparlar ya, hah işte bu ürün hiç öyle bir etki bırakmıyor.. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.. Ben Beautyjoint sitesinden aldım, ilgilenirseniz inceleyebilirsiniz..











6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hd concealerlar konusunda ben de cok tereddutteydim. Fakat bu yazin cok yardimci oldu, hemen alip deneyecegim ben de :)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Tatlim benim bildigim bu goruntuyu veren sey hd concealerlar degil hd pudralar . Evanin bu resminde de o beyazlik hd pudranin cok uygulanip iyi yedirilmemesinden kaynaklaniyor. Zaten beyazlar ve az miktarda kullanilmayip iyi yedirilmezse flashlar patladiginda bu goruntu oluyor.

Unknown dedi ki...

Dene mutlaka çok güzel ;)

Unknown dedi ki...

Evet canım bu görüntüyü veren HD pudralar ama HD olan tüm ürünlerin fotoğraflarda daha aydınlık ve parlak çıkma özelliği var, o yüzden korktum ben :) neyse ki gayet güzel bir kapatıcı hiç öyle bir özelliği yok..

cagla gormenoglu dedi ki...

Blogunuzu cok begendim. Bu kapatıcıyı bende cok duydum kapatıcım bitti sanırım alıcam. takipteyim bende beklerim :)

Unknown dedi ki...

Yaa bu boynerlerde felan satilmiyomu?