8 Ağustos 2013 Perşembe

Sleek Makeup kontör paleti..Light..

Sleek makeup markasının müthiş far paletini tanıtmıştım size, okumak için TIK TIK.. Her ne kadar yüzüme kontör yapmayı sevmesem de, yüzde doğru yerlerde aydınlatıcı kullanmanın makyajı muhteşem bir hale dönüştürdüğüne inanıyorum. Daha önce birkaç markanın aydınlatıcısını kullandım, aralarında en favorim olan The Balm markasının Mary Lou Manizer kesinlikle, okumak için TIK TIK.. Birkaç blogda Sleek makeup markasının bu kontör paletini gördüm ve sadece aydınlatıcısının rengi çok hoşuma gittiği için aldım ^_^ Pigmentasyonu gayet iyi olsa da fırçaya alırken biraz uğraştırabiliyor.. Fırçaya aldınız mı gerisi kolay ;) En güzel özelliği çok doğal bir aydınlık sağlaması.. O kadar tatlı ve soft bir rengi var ki, yüzde fresh ve sağlıklı bir görünüm sağlamasına rağmen aydınlatıcı olup olmadığı belli olmuyor. Hatta bu tarz renkleri o kadar çok seviyorum ki bazen göz farı olarak bile kullanıyorum.. Siz de bu tarz bir aydınlatıcı arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim, cloud10beauty sitesinden bakabilirsiniz..










1 yorum:

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Boyle aydınlatıcı urunleri cok seviyorum . far olarak kullanıldıgında durusşlarına bayılıyorum. Gule gule kullan canım. bana da beklerim :)