12 Ağustos 2013 Pazartesi

Rimmel London Hide the blemish Concealer..

Bence ten makyajı mükemmelse diğer detaylar o kadar da göze batmıyor.. Bu nedenle BB kremler, CC kremler, pudralar, fondötenler, concealerlar, aydınlatıcılar hepsi çok önemli.. Bugüne kadar bir çok markanın concealarını denedim.. Göz altı için şu sıralar NYX'in HD concealer ını kullanıyorum, okumak için TIK TIK.  Fakat yüzümün bazı yerlerinde sivilce lekeleri ve kızarıklıklar var, bunları kapatmadan da mükemmel bir ten makyajına ulaşmak mümkün değil... Uygun fiyatlı ve ihtiyaçlarımı karşılayacak, aynı zamanda iyi bir markanın kapatıcısını arıyordum.. Rimmel London'ın standına bakarken "Hide the blemish" concealer'ı dikkatimi çekti.. 004 Natural Beige rengini çok beğendim, yapısı da gayet yumuşak, ciltle hemen bütünleşiyor. Zaten dediğim gibi sadece lekeler ve kızarıklıklar üzerine uyguladığım için beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. Stick şeklinde olduğu için de kullanımı gayet kolay.. Rimmel London markasını ürünlerinin iyi olduğunu bir çok yerde okumuşsunuzdur zaten, bu nedenle kesinlikle tercih edilebilecek bir concealer.. Fiyatı yanılmıyorsam 8-9 tl civarındaydı, Rimmel London markasını Watsonslarda bulabilirsiniz..













İlk sürüldüğü anda..






Cilde iyice yedirildikten sonra..






1 yorum:

audrey dedi ki...

dün flormarın cc kreminin sivilceli ciltler için olan versiyonunu denedim sivilcem üzerinde mükemmel kapattı..