30 Ağustos 2013 Cuma

Audrey Hepburn efsanesi..

Bugün size güzellik için makyajdan çok daha önemli şeyler olduğunun canlı bir kanıtından bahsetmek istiyorum.. Çeşit çeşit markalar, pahalı ürünler hepsi iyi hoş da hani derler ya önemli olan iç güzelliği diye, cidden öyle.. Audrey Hepburn de zarafeti, yardımseverliği, yaşadığı tüm olumsuzluklara rağmen gülümseyen yüzüyle çok iyi bir örnek.. Üstelik çocuklarının söylediğine göre kendini güzel bile bulmazmış, hatta aynaya baktığında "kocaman bir burnum ve kocaman ayaklarım var, insanlar beni neden beğeniyor anlamıyorum" dermiş.. Audrey maneviyatı çok yüksek olan insanlardan, belki de gözümüze bu kadar güzel görünmesinin sebebi içinin dışına yansımasıdır ne dersiniz??


İşte Audrey'nin hayat felsefesine dair birkaç güzel cümle..


  • Güzel gözleriniz olsun istiyorsanız, güzel insanlarla göz göze gelin. Gerçek dostlar edinip onlarla sık sık görüşün..
  • İdeal vücut ölçülerine sahip olmak ve hep ince kalmak istiyorsanız, yemeğinizi yoksullarla ve açlarla paylaşın.
  • Bilin ki; bir kadının güzelliği giydiği elbiselerden ya da vücut ölçülerinden değil, gözlerinden gelir çünkü gözler, kalbe yani aşkın yaşadığı ülkeye giden kapılardır.
  • Çekici saçlara sahip olmak istiyorsanız, çocuğunuzun günde en az bir kere onları okşamasına izin verin..

Kadının hem kendisi hem ruhu güzel değil mi??



Sizi efsaneleşmiş birkaç pozuyla başbaşa bırakıyorum.. Bu arada makyajına da değinmem gerekirse kaşlar ve kirpikler ön planda her zaman ;)












11 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Allahım ne güzel bir kadındır bu ya!

t.g.f.b.t. dedi ki...

Bende çok severim audrey hepburn'ü. Bence güzellik gerçekten içten gelmeli eğer o insan kötüyse bana anında çirkin gelir.

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Gerçekten çok güzel :')

Unknown dedi ki...

Pamuk Şeker dedi ki...

bu kadını hep sevmişimdir.Hayat hikayesinin konu olduğu kitapları sık sık okumuşumdur.Dışı kadar içi de güzel olan bir kadın Audrey gerçekten <3

Unknown dedi ki...

Hem de nasıl!!

Unknown dedi ki...

Aynen direkt insanın yüzüne yansıyor zaten!!

Unknown dedi ki...

Evettt :)

Unknown dedi ki...

Unknown dedi ki...

Eşi benzeri yok bu kadının gerçekten!!

Unknown dedi ki...

Audrey Hepburn benim için de güzellik ve zerafet timsalidir.Kendisini çok beğeniyorum.