30 Ağustos 2013 Cuma

Benefit "girl meets pearl" Aydınlatıcı..

Aydınlatıcılar sizin için de makyajın vazgeçilmezlerinden mi?? Benim için öyle.. Aydınlatıcılar olmadan ne yaparım bilmiyorum, yüzümün sağlıklı ve fresh görünmesini sağlamalarına bayılıyorum.. Mykonos'da gittim Sephora'yı buldum ve içinde Benefit standını görünce kendimden geçtim :) "Girl meets pearl" aydınlatıcısını çok merak ediyordum.. Bu aydınlatıcı altın-pembe tonlarında ve inci parlaklığında.. Ben özellikle yanaklarımın üst kısmını aydınlatmada kullanıyorum ve verdiği ışıltıyı çok seviyorum.. Işığı yansıtma özelliğine sahip pigmentler sayesinde güzel bir aydınlık sağlıyor.. Ahududu ve papatya özleri sayesinde yumuşak bir yapıya, badem tohumu özleri ve susam tohumu yağı sayesinde nemlendirici bir etkiye sahip.. Alttan çevirmeli tüpü sayesinde kullanımı da çok kolay.. İhtiyacınız kadar çevirip, küçücük deliklerden ürün çıktıktan sonra kolayca yüzünüzde istediğiniz bölgeye uygulayabiliyorsunuz.. Zaten ürünün adının altında "liquid pearl" yani "likit inci" yazıyor.. Ne kadar hoş bir aydınlatıcı olduğu buradan belli ne dersiniz :)

Ülkemizdeki Sephora'larda fiyatını tam olarak bilmiyorum ama ben 24 euro gibi bir fiyata aldım..

Siz Benefit'in hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Favorileriniz neler??













4 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

bende benefit that gal'ı kullanıyorum ama fiyatının yüksek olduğunu düşünüyorum

Clinique ve Darphin ürünlerinden oluşan çekiliş düzenliyorum, katılmak istersen beklerim ;)

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

Unknown dedi ki...

Evet fiyatları yüksek gerçekten :(

Hemen bakıyorum çekilişine ;)

Marstandusenkadin dedi ki...

Girl Meets Pearl, They'r Real Maskara ve Primping With The Stars Seti. En sevdiğim iki ürünü de maskara ve aydınlatıcısı bayıla bayıla kullanıyorum ikisini de :)

N.G. dedi ki...

Ben de bir blog satışından deneme boyunu istiyorum ama bakalım :)
Çekilişime beklerim :) http://hayalimakyajcantam.blogspot.com/2013/08/ilk-cekilisim.html?showComment=1377961536289#c4840821111534966810