1 Ağustos 2013 Perşembe

Türkiye'nin ilk online güzellik dergisi ile tanıştınız mı??

Bir yıl öncesine kadar güzellik ve bakım konusunda tam da istediğim gibi bir dergi bulmakta zorlanıyordum. Çok fazla alternatifimiz yok zaten değil mi?? Üstelik dergi okumayı ne kadar sevsem de gidip almak, onu taşımak zaman zaman çok zor geliyordu.. Ne zaman ki Mascarammaxx ile tanıştım, bu konuda hayatım kolaylaştı resmen.. Mascarammaxx Türkiye'nin ilk online güzellik dergisi.. Güzellik, bakım, estetik, moda, en son trendler, sağlıklı yaşam, ünlülerle röportajlar hepsi bu platformda.. Astroloji bile var, daha ne olsun ;) En güzel hizmetlerinden biri de "Mascaram TV".. Birbirinden ilgi çekici videolar bir arada..Ayrıca Mascarammaxx yazarlarından öğrenecek çok şey var.. Hepsi birbirinden ilginç ve faydalı bilgiler paylaşıyorlar bizimle.. 








Bu sitede gezinirken zamanın nasıl geçtiğini cidden anlamıyorum!! Bir yazıyı okurken altta ilginç bir video görüyorum hop oraya atlıyorum, sonra başkasına falan derken saatler geçiyor ^_^ Herşey o kadar renkli, o kadar ilgi çekici ki.. Yalnız puntolar ve resimler azıcık daha küçük olsa, daha rahat okunur gibi geliyor bana.. Bir de mesela bloggerlar için bir köşe olsa, düzenli olarak bloggerlar orada ürün deneyimlerini paylaşsa ne kadar hoş olur ;)


Bu kadar anlattım, merak etmişsinizdir :) Derya deniz bu güzellik dergisinin içinde kaybolmak için sizi şöyle alayım, TIK TIK ;)

1 yorum:

gul dedi ki...

Hiç bilmiyordum bu dergiyi, hemen bakayım :)
Sevgiler