20 Ağustos 2013 Salı

Amway Stick Deodorant..

Amway'in bu stick deodorantının methini o kadar çok duydum ki denemesem olmazdı.. Çok yakın bir arkadaşım uzun süredir kullanıyormuş ve hayatında kullandığı en iyi deodorant olduğunu söylüyordu.. Başka bir arkadaşım da hamilelik sonrasında bu deodorantın hayatını kurtardığını söyleyince artık deneme vakti geldi dedim.. Bakalım anlatıldığı kadar iyi miymiş diye.. 

Bir kere baştan söylemek istiyorum bir stick deodoranta göre fiyatı oldukça yüksek gibi görünse de 75 ml lik kocaman ambalajıyla verilen parayı sonuna kadar hak edecek gibi görünüyor. Fiyatı 26 tl.. Yapısı bildiğimiz stick deodorantlar gibi çok fazla farkı yok.. En güzel özelliği ise o kadar iyi koruyor ki, terliyorum ama kesinlikle koku oluşmuyor, ayrıca terleme oranını azaltıyor.. Yani bazı deodorantlar gibi gözenekleri kapatıp terlemeyi engellemiyor, ki bu çok sağlıksız zaten.. Gerçekten söylenildiği kadar iyiymiş.. Çok yoğun terleme olan durumlarda, yazın sıcaklarda veya hamilelikten sonraki dönemlerde iyi bir yardımcı kesinlikle.. 

Olumsuz özelliğine gelince her güzelin bir kusuru vardır, bu deodorant da koltuk altında bir tabaka oluşturarak koruyor, elimle dokunduğumda da fazlalıklar dökülüyor.. Bir de maalesef her deodorantın içinde olan alüminyum bunda da var :( Artık firmalar sesimizi duysa da içinde alüminyum olmayan deodorant yapsa diyorum..


Siz kullandınız mı hiç bu üründen? Sizin favori deodorantlarınız neler??







4 yorum:

arven dedi ki...

bende kullandım yalnız roll-on olanını. evet harika koruyordu, kokusu şahaneydi ama tişörtlerimin kol altında sarı leke oluşturdu bir de malum aluminyum dan dolayı kullanmayı bıraktım..

sena zeyrek dedi ki...

Bende roll on olanını kullandım. ÇEvremde ki herkes memnundu, koltuk altın kuru kalacak dedi ama bende ve kız kardeşimde bu özellik görünmedi :// İş yerinde beyaz gömlek giymek zorundayım ve bir çok gömleğimin koltuk altı sarardı ve çıkmıyor :( sevmiyorum amway ürünlerini. satışını yaptım kısa bir süre ve anlatıklarına göre çok sağlıklı doğal! ama alüminyum var içinde. Biraz ironik geldi

Lilith dedi ki...

ben yapım gereği fazla terleyen bir insan değildim ama bu deaodorantın farkını spor yaparken anlamıştım.Asla koltuk altlarımda su gibi ter olmadı ve kokuda oluşmadı şu aralar denk gelmedide alamadım ve başka markalar kullanınca farkını daha iyi anladım fakat koyu renkli kıyafetleri giyerken aşırı dikkat etmek gerekiyor.

audrey dedi ki...

aliminyum olan deodorant kullanmamaya çalışıyorum kış aylarında lila kutudan la naturel deodorantı sipariş vereceğim bütün aile için..