12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bayram hediyeleri sahibini buldu :)

Bayram çekilişi biliyorsunuz :) veeee bu şeker gibi hediyeler sahibini buldu.. 





156 yorum ve 368 katılım hakkıyla beraber kazanan 79. sıradaki takipçim oldu!! Tebrikler Ebru Akçiçek :) Bu şipşirin hediyeler senin.. e-mail ile bana iletişim bilgilerini göndermeni rica ediyorum.. 









Tüh ya bunu da kazanamadım diye üzülme sakın :))  Daha bereketli bir çekilişim var, ona katılmak istersin belki TIK TIK




Takibe devam.. Çok yakında yeni sürprizlerle karşınızda olacağım ;) 

4 yorum:

Nesesiz dedi ki...

Tebrikler Ebru! Güzel günlerde kullanılsın:)

ozlemsblog dedi ki...

blog çekilişlerinde kaderim midir nedir hep sınırdan kaybediyorum ühüh :(( kazanana tebrikler

Unknown dedi ki...

Tebrikler Ebru Akçiçek!

Su yüzü dedi ki...

Çok teşekkür ederim o kadar mutlu oldum ki bu tatliliklar benim olduğu için :)