30 Ağustos 2013 Cuma

Kahverengi gözlere en çok yakıştırdığım makyaj..

Hepimizin 30 Ağustos zafer bayramı kutlu olsun!! 

Bu güzel cuma gününde size çok severek kullandığım ve nasıl makyaj yapacağıma karar veremediğimde kurtarıcım olan, üstelik bence kahverengi gözleri muhteşem gösteren bir makyajı anlatmak istiyorum.. 

Öncelikle boynumdaki fuların kusuruna bakmayın, boğazım inanılmaz ağrıyor, bu nedenle sardım :(

Neler kullandığıma bakalım..

Ten makyajı için:


  • Kiehl's BB krem
  • Guerlian Terracotta 02 numara
  • Benefit "girl meets pearl"

Göz makyajı için:

  • The Balm "put a lid on it" göz farı bazı
  • 17 "rose quartz" göz farı
  • Yves Rocher siyah göz kalemi
  • Bourjois Volumizer maskara
  • Göz altı aydınlatıcısı olarak da NYX HD concealer
Kaşlar için:

  • Bobbi Brown "saddle" göz/kaş farı
Allık:
  • The Balm "hot mama" allık
Dudak makyajı:

  • MAC "Kinda sexy" ruj
  • MAC "Spice" dudak kalemi





İşte malzemeler.. Çok fazla göründüklerine bakmayın.. Makyaj hiç abartılı olmayacak ;)






Makyajsız ve hasta halim :)





Ten makyajı yapıldı ve kaşlardaki boşluklar farla dolduruldu..






Bu renk göz farı hayat kurtarıyor.. Kahverengi gözlere inanılmaz yakıştırıyorum.. Ben 17 markasının göz farını tercih ediyorum ama aynı tonlarda birçok markada benzer farlar bulabilirsiniz..






Göz farı bazından sonra göz farını göz kapağının tamamına uyguluyorum. Siyah göz kaleminin çok belirgin durmasını sevmiyorum. Bu nedenle farklı bir teknikle, gözümü kapatıp alt ve üst kirpiklerin birleştiği çizgiye sürüyorum, böylece doğal bir şekilde dağılıyor.. 







Ve makyaj tamamlandı.. Oldukça doğal ve kahverengi gözleri çok ışıltılı gösteren bir makyaj..






Nasıl beğendiniz mi?? Siz de bu makyajı denemeyi düşünür müsünüz??

10 yorum:

Unknown dedi ki...

rujun rengını cok begendım , makyajınızda cok hos olmuş

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Gayet hoş olmuş ne yazıkki kahverengi gözlü olmama ragmen bana yakışmıyor bu renk :/

Unknown dedi ki...

Canım bu tonlarda ve içinde ışıltı olanları dene bir de eminim yakışacaktır :)

Unknown dedi ki...

Kiehls BB kreme bayılıyorum kullanmaya kıyamıyorum :) makyajına ise bayıldım harika görünüyorsun canım<3

heysumeyye dedi ki...

makyajın çoook güzel olmuş :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) evet cidden kiehls bb krem harika!

Poine PA dedi ki...

Herkes makyajin cok guzel olmus cok guzel olmus:) Bi kere samimi soyluyorum makyajsiz coook daha guzelsin masallah !

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Oldukça doğal ve başarılı olmuş <3<3

Unknown dedi ki...

Canım benim çok sağol :))

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederimm :*