5 Ağustos 2013 Pazartesi

Benim için bu yazın en favori allığı..NYX Angel..

Size bu yaz en çok kullandığım allığımı göstermek istiyorum.. Aslında çok iddialı bir rengi yok ama hafif ışıltılı yapısı ve cilde sağlıklı bir renk sağlaması sayesinde bu yaz elimin sık sık gittiği allıklar arasındaydı..Rengi şeftali ve pembe arasında çok tatlı bir renk.. Çok farklı bir yapısı var, pigmengtasyonu çok yüksek olmasına rağmen fırçaya alırken biraz uğraştırabilir. Yani allığı fırçaya alabilmek için birkaç fırça darbesi gerekli.. Fakat bir kere fırçaya aldınız mı yanaklarda yarattığı etki muhteşem!! Fotoğraflarda çok net görünüyor zaten ne kadar ışıltılı ve güzel bir yapısı olduğu.. Beğendiyseniz ve siz de almak isterseniz TIK TIK , fiyatı 5,99 dolar. 

Çok çok sevdiğim ve kullanmaktan keyif aldığım bir allık.. Nasıl beğendiniz mi??










5 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Ben böyle tatlı ve hafif renkli allıklara bayılıyorum! Tam "sunkissed" etkisi!!! Güle güle kullan :))

wishingbeauty blog dedi ki...

çok tatlı bir renk,fiyatıda çok uygunmuş.nereden bulabiliriz bu markanın ürünlerini?

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

cok guzelmiş rengi. ama itiraf edeyim ben bu tonları far olarak kullanmayı daha cok seviyorum

sena zeyrek dedi ki...

renk çok güzel.

Aquaris Blog dedi ki...

tam bana göre bir renkmiş
ve nyx markasına ayrı bir sempatim var nedense