11 Ağustos 2013 Pazar

Avon Super Shock Göz kalemi..

Avon'un göz kalemlerini başarılı buluyorum cidden.. Bu yeni ikili Super Shock göz kalemlerini görünce, hele bir tarafı da çok güzel bir mavi olunca dayanamayıp hemen aldım.. Bir tarafı "surf" adından güzel ışıltılı bir mavi, diğer tarafı ise "icicle" adında gümüş gri.. Özellikle yazın alt kirpik çizgisine turkuaz/mavi tonlarında göz kalemleri sürmeyi seviyorum, bu kalemi de o şekilde kullanıyorum.. Fakat bu renkler üst göz kapağına uygulandığında çok dikkatli olmakta fayda var, yoksa çok abartılı bir görünüm elde etmek işten bile değil.. Kalemin özelliklerine gelecek olursak.. Yumuşak ve kolay sürülen bir yapısı var, pigmentasyonu çok iyi.. Tek dikkat edilmesi gereken nokta ise kalem çok kalın olduğundan kirpik çizgisine sürmek zor oluyor, ben de çok ince bir far fırçası ile uygulamayı tercih ediyorum.. Bu arada bir özelliğini hiç sevmedim, kalem tam orta yerinden ikiye çok kolay ayrılıyor, sanırım bu kalemle ilgili bir problem var hepsinde aynı şekilde olduğunu sanmıyorum. Bu ufak detayın dışında gayet iyi bir göz kalemi.. 


Siz de kullandınız mı bu kalemden? Başka tavsiye edebileceğinizi Avon ürünü var mı??














8 yorum:

Unknown dedi ki...

ben starry night ve moonshine renkli olanını kullandım daha doğrusu sadece bi kere kullandım ve senin bu postunu görmeseydim ben bu göz farının varlığını unutmuştum teeşkkür ediyorum bu yüzden :) önerrebiliceğim avon ürünü ise avon nail artlar çok hoşuma gitti bu akşam da blogda paylaşıcam bir göz atarsın :)

Unknown dedi ki...

Evet kullandım ve avon ürünlerini iyi bilirim.O yüzden yorumlarınızın çok gerçekçi olduğunu söyleyebilirim.

Avonun her ürününü bildiğimi iddia etmiyorum ürününü biliyorum.

Eğer sizin sormak istediğiniz ürün varsa yardımcı olabilirim

Unknown dedi ki...

Rengine bayıldım :)

Unknown dedi ki...

blackberry sanırım bi rengi var bordo gibi ben ona hastayım sık kullanıyorum :)

Unknown dedi ki...

Rica ederim :) hemen bakiyorum..

Unknown dedi ki...

Demek ki bundan sonra merak ettigim bir urun olursa sana sorucam ;)

Unknown dedi ki...

:)

Unknown dedi ki...

Aa bak onu bilmiyorum merak ettim :)