15 Ağustos 2013 Perşembe

Phyto 7 Günlük Nemlendirici Saç Kremi..

Güzel bir cuma gününden merhaba :) 


Phyto markasının ürünlerini yabancı bloggerların yazılarında görüp inanılmaz merak ediyordum ve en favori ürünlerden biri olan Phyto 7 günlük nemlendirici saç kremini denemeye karar verdim.. 

Bu ürünü tercih etmemdeki nedenler ise şöyle, bir kere benim saç diplerim çok kolay yağlanmasına rağmen uçları kuru ve tel tel olup kabarıyor, haliyle ben bu durumdan çok rahatsız oluyorum.. İstiyorum ki söz dinleyen saçlarım olsun, ahenkle dans etsin, uçları hiç kurumasın.. Çok şey mi istiyorum :) Tüm bu nedenlerden dolayı bu kremi denemeye karar verdim, çünkü özelliklerine baktığımda tam da aradığım kremdi.. Bir kere neden Phyto 7?? Çünkü içeriği tam 7 bitkiden oluşuyor.. Aynı sefa çiçeği, adaçayı, dulavrat otu, söğüt yaprağı, soya, biberiye ve hatmi çiçeği.. Saçlarım tamamen kuruduktan sonra ya da hafif nemliyken uyguluyorum.. Kuruduktan sonra uygularsam çok fazla şekil veremiyorum fakat nemliyken uygularsam saçlarımın dalgasının ortaya çıkmasına yardımcı oluyor.. Ayrıca gün içinde ihtiyaç duyarsam bezelye büyüklüğünde alıp saç uçlarıma uyguluyor, saç uçlarını nemlendirmede inanılmaz başarılı!! Artık saçlarım çok fazla tel tel olup kabarmıyor ve uçlardaki kuruluk da azaldı.. Bu arada durulama gerektirmediğini söylemem gerekiyor.. Bu ürünle ilgili ilginç bir özellik de kokusu.. Fazla bitkisel olduğundan mıdır nedir kokusu çok farklı, mısır nişastası gibi kokuyor diyebilirim :)) Yapısı ise akışkan bir krem kıvamında.. 

Biliyorum büyük bir çoğunluğunuzun böyle bir ürüne ihtiyacı var, o zaman bir deneyin derim. Belki de aradığınız üründür.. Bu ürünü birçok online sitede bulabilirsiniz, fiyatı 50 tl civarında.. 50 ml olmasına rağmen oldukça bereketli bir ürün merak etmeyin, verilen parayı sonuna kadar hak ediyor ;)











1 yorum:

Ece G dedi ki...

Merhaba :) blogunu yeni kesfettim. Ben de bir tane actım ama daha cok yeni. Yine de göz atarsan cok sevinirim :) http://ecegucel.blogspot.com/