29 Ağustos 2013 Perşembe

Kiehl's Midnight Recovery Eye Cream..

Tatilden döner dönmez hemen bir post yazayım dedim, ne zamandır size yazmak istediğim, çok severek kullandığım bir ürünler ilgili.. Kiehl's ürünlerini ne kadar severek kullandığımdan hep bahsediyorum.. Hele bir de tatildeyken vanilyalı duş jelini denedim, muhteşemdi, onu da en yakın zamanda anlatacağım.. Gelelim midnight recovery eye cream'e.. Sizi bilmem ama şu yaşıma kadar göz kremleriyle aram hiç iyi olmadı.. Hep sürmeye  üşendim, bir gece sürsem ikinci gece mutlaka unuttum falan.. Bu göz kremini kullanmaya başladığımdan beri (ki bu yaklaşık 3 ay kadar önceydi) neredeyse her gece kullanıyorum çünkü etkisinden öte bende bıraktığı his çok hoşuma gidiyor.. Göz çevreme sürdüğüm anda inanılmaz bir ferahlık veriyor.. Etkisine gelince geçenlerde cilt analizi yaptırdım ve yapan uzman göz çevremle ilgili bir sorunum olmadığını söyledi, o anda kalkıp dans etmek istedim :) Demek ki bu krem işe yarıyor :) Fotoğrafta gördüğünüz gibi ufacık bir miktarını göz çevreme parmaklarımla pıt pıt yaparak, yumuşak hareketlerle yediriyorum. 

Bakalım kremi Kiehl's markası nasıl anlatıyor.. 

"Midnight Recovery Concentrate ile mükemmel uyum sağlar. Bu esansiyel yağların ve bitkilerin yenileyici konsantresi, göz çevresinde daha genç bir görünüm sağlar. Midnight Recovery Concentrate içerisinde yer alan aynı doğal malzemelerle hazırlanmıştır ve ayrıca formülüne kokina bitkisi (tavşan memesi) de eklenmiştir. Bu gece bakımı, göz altlarına canlı bir görünüm verir. • İnce çizgilerin görünümünü, • Torbalanmayı, • Göz altındaki siyah halkaların görünümünü azaltmaya yardımcı olur. • Paraben, parfüm, mineral yağ veya silikon içermez."

Fiyatı 71 tl.. Kiehl's mağazalarından veya Kiehl's ın sayfasında verilen bilgilerle telefonla sipariş verebilirsiniz.









1 yorum:

Cemile Korlu Şener dedi ki...

Kiehl's ürünlerini ben de severek kullanıyorum.

http://cemrelifestyle.blogspot.com/2013/08/kiehls-ile-bakm-zaman.html