13 Ağustos 2013 Salı

İnstagram çekilişiyle Balm Jovi paleti kazanmaya ne dersin??

Hep blogdan hediye verecek değilim ya bu kez de İnstagram çekilişi yapıyorum ;) Dünyanın en iyi far paletlerinden biri senin olsun ister misin?? Daha önce size şurada tanıtmış olduğum bu muhteşem paleti kazanmak çok kolay.. Hem kazanan çok beklemeden hediyesine sahip olacak ;) 

Beni instagramda "aylininkozmetikgunlugu" olarak bulabilirsin..

Yapman gerekenlere gelince..1) İnstargramda beni bulup aşağıdaki fotoğrafı beni yani @aylininkozmetikgunlugu nü etiketleyerek paylaşman.. 2) ayrıca instagramda paylaştığım fotoğrafın altına "ben de varım" şeklinde yorum bırakman.. 

Önemli not: Hesabın açık değilse kontrol etmen mümkün olmuyor maalesef, lütfen buna dikkat edelim..


Çekiliş cuma günü 20:00 de sona eriyor.. Herkese bol şans.. Hadi instagrama alayım sizi ^_^







5 yorum:

Unknown dedi ki...

instagramı olmayanlar bu tek ürünluk dev set için katılma şansına bile sahip değiller yani =(

Gülsen Doğan dedi ki...

Katıldım sonucu merakla bekliyorum

denizinsarkisi.blogspot.com dedi ki...

Ben de varım :)

Unknown dedi ki...

bende varımmm :)

Unknown dedi ki...

http://instagram.com/p/c_ULubMGB_/

ben de ben de varım!
http://cerenciftci15.blogspot.com/