6 Ağustos 2013 Salı

Helix-D Göz Serumu Kazananları belli oldu :)

Geçen hafta gerçekleştirmiş olduğumuz Helix-D Göz Serumu çekilişi kazananları belli oldu.. Katılan herkese teşekkürler :) Kazananlardan biri sevgili Sevi göz serumunu teslim aldı bile, güle güle kullanmasını dilerim, umarım bundan sonra tek bir kırışıklık bile eklenmez göz çevrene ;) 

Kaçırdım tüh diye üzülmeyin sakın diğer çekilişlerim devam ediyor..

Bayram şekeri gibi hediyeler için TIK TIK

Birbirinden güzel markaların bir arada olduğu muhteşem hediyeler için TIK TIK





4 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de başvurdum ama aradığımda bayan hiç bir şeyden haberim yok yine de not alayım falan gibi dercesine konuştu

Unknown dedi ki...

Ciddi misin? Hemen firmaya bilgi veriyorum.. Teşekkürler

Unknown dedi ki...

ciddiyim elbet çok yumuşak bir ses tonu vardı ve ayrıca size nereden söylendi bu dedi ben de kırık şemsiye adlı blogdan takip ettim dedim o da adınızı bir not alayım baktırayım dedi.
Yani çekilişe katıldınız falan diye bir şey söylemedi...

Unknown dedi ki...

Benim blogumun ismini söylemedin mi peki?